Zo mijn eerste show off !!
ik zou nog even wat after foto's plaatsen na al mijn gepoets en geschrob :-b
wij hebben deze velgen nu zon 6.5 jaar in ons bezit en hadden op een wasstraat na nog nooit een sopje gezien dus het vuil aan de binnenkant van de velgen moet wel een jaartje of 6 oud zijn geweest dus ik dacht hoogtijd om de gele aanslag van pekel en teer en ander vervuiling is te lijf te gaan!
na het een ander te hebben gevraagd op het forum had ik de volgende dingen besteld.
-Trix de combi van tar-x en iron-x
-dodo juice klei 110gr
-auto glym alu wheel seal (ik dacht dat dit een wax was maar het was een spuit bus :-"
-clay lube
-sample Iron-X
zo zagen de velgen er in het begin uit
toen na een middagje borstelen met cartec velgen reiniger die ik persoonlijk erg fijn vind was dit het resultaat.
het ziet er op het eerste gezicht best aardig uit totdat je veder kijkt.
teer plak resten teer en nog is teer
toen heb ik dus trix aan het werk gezet.
en iron-x
toen heb ik ze nog gekleid maar dat hielp bijna niks waarschijnlijk een te milde klei.
ik ben vedergegaan met het verwijderen van de plakresten met wasbenzie we hadden niks anders :schaam
daarna weer even afgenomen met een lauw warm watertje en een MF doek.
daarna in de meguiars carnuba wax gezet. en toen de auto glym alu wheel seal er op gespoten en uitgepoetst.
het resultaat!
zelfs een beetje reflectie )
Ik vind dat ze best zijn opgeknapt!
bedankt voor het lezen en hopelijk tot een volgende show off!!
ik zou nog even wat after foto's plaatsen na al mijn gepoets en geschrob :-b
wij hebben deze velgen nu zon 6.5 jaar in ons bezit en hadden op een wasstraat na nog nooit een sopje gezien dus het vuil aan de binnenkant van de velgen moet wel een jaartje of 6 oud zijn geweest dus ik dacht hoogtijd om de gele aanslag van pekel en teer en ander vervuiling is te lijf te gaan!
na het een ander te hebben gevraagd op het forum had ik de volgende dingen besteld.
-Trix de combi van tar-x en iron-x
-dodo juice klei 110gr
-auto glym alu wheel seal (ik dacht dat dit een wax was maar het was een spuit bus :-"
-clay lube
-sample Iron-X
zo zagen de velgen er in het begin uit
toen na een middagje borstelen met cartec velgen reiniger die ik persoonlijk erg fijn vind was dit het resultaat.
het ziet er op het eerste gezicht best aardig uit totdat je veder kijkt.
teer plak resten teer en nog is teer
toen heb ik dus trix aan het werk gezet.
en iron-x
toen heb ik ze nog gekleid maar dat hielp bijna niks waarschijnlijk een te milde klei.
ik ben vedergegaan met het verwijderen van de plakresten met wasbenzie we hadden niks anders :schaam
daarna weer even afgenomen met een lauw warm watertje en een MF doek.
daarna in de meguiars carnuba wax gezet. en toen de auto glym alu wheel seal er op gespoten en uitgepoetst.
het resultaat!
zelfs een beetje reflectie )
Ik vind dat ze best zijn opgeknapt!
bedankt voor het lezen en hopelijk tot een volgende show off!!