• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Forum: icoon van sticky topic

Blamm

Detailing addict
8 okt 2008
698
62
41
Hoi,

Een kleinigheidje waar ik mij al een tijdje van afvraag of het niet anders zou kunnen:
Als een topic een ongelezen post heeft, krijgt hij een gekleurd (blauw) icoon in het overzicht. Wanneer een sticky topic een ongelezen post heeft blijft het echter een wit velletje papier met paperclip en wordt het geen blauwe.

In het overzicht is dus niet te zien of een sticky topic nieuwe berichten heeft, tenzij je op de datum gaat letten.

Ik weet niet of dit eenvoudig aan te pakken is en of jullie het überhaupt de moeite waard vinden, maar ik dacht ik meld het even ;)
 
Toch kun je, als je bij de datum kijkt, makkelijk zien of er een nieuwe post is hoor!
[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]

Kijk maar bij het rood omcirkelde, daar is het "blaadje" dan oranje gekleurd als het topic ongelezen berichten bevat. Zo niet, dan is het gewoon wit..
Persoonlijk vind ik dit ook wel prima werken :)