• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Forum upgrade!

Tim;343595 zei:
Zijn er even mee aan het experimenteren :)

Voor het overzicht zou het geen verschil moeten maken, hooguit inderdaad of er nieuwe berichten zijn of niet, maar wij waren in de veronderstelling dat niemand die icoontjes daadwerkelijk gebruikt om te zien of er iets ongelezen is?

Ik gebruik het wel...
 
Zelf gebruik ik de gelezen-ongelezen iconen zeker. Als er niets nieuws is klik ik er niet op. Nu zou ik alle fora voorbij moeten lopen om te zien of er iets is. Dat is voor de hits van cc wel lekker natuurlijk. :p Onder het mom van "wat goed is moet je goed laten" zou ik liever houden zoals het is, tenzij het overzicht weer goed is. Het idee is zeker leuk! Voor een lakcoating is er zeker geen algemene afbeelding, want er zijn meer dan alleen Gyeon. ;)
 
IbizaSigno;343599 zei:
Zelf gebruik ik de gelezen-ongelezen iconen zeker. Als er niets nieuws is klik ik er niet op. Nu zou ik alle fora voorbij moeten lopen om te zien of er iets is. ...

Je kunt toch gewoon rechts bovenin klikken op "Laatste berichten sinds" ?
 
Om nog even terug te komen. Sinds dat de plaatjes er zijn merk ik ook dat er regelmatig topics gemerkt staan met nieuwe berichten, dus met blauw briefje. Terwijl ik deze al lang gelezen heb en er niets is gewijzigd, is dat iets wat meer mensen bekend voorkomt?
 
Misschien heb ik het niet eerder gemerkt. Nou ja, we gaan het zien. Gaat het nog terug naar de "oude" vormgeving of is dit iets wat blijvend is Tim?