Is het ook niet mogelijk om in de query order by toe te voegen?Bert;302409 zei:De lijst is gesorteerd op datum, met het meest recente bericht bovenaan. De sortering kan niet in de configuratie aangepast worden helaas.
Is het ook niet mogelijk om in de query order by toe te voegen?Bert;302409 zei:De lijst is gesorteerd op datum, met het meest recente bericht bovenaan. De sortering kan niet in de configuratie aangepast worden helaas.
McShine;301873 zei:Ik weet niet of het al gemeld was, maar persoonlijk vind ik het niet fijn dat de exacte datum en tijd van een post niet meer zichtbaar is maar alleen bijvoorbeeld "6d geleden" in plaats van de tijd- en datumnotatie.
Shaminoo;303676 zei:Ik sluit me aan bij RST-smurf: de icoontjes voor de subfora (Diventa Bella, Technisch, Computers...) zijn oranje en impliceren dus nieuwe berichten.
Als ik echter in die subfora kijk dan staan er lang niet altijd nieuwe berichten in.
Sterker nog: vaak zijn oude berichten ineens weer "nieuw" geworden terwijl ik zeker weet dat ik alles gelezen (of in ieder geval aangeklikt) heb.
Bovendien heb ik gisteren nog weer de knop "Markeer alle fora als gelezen" ingedrukt (toen was alles goed) om van dit probleem af te zijn...
... maar helaas.
RST-Smurf;315553 zei:Blijf hier nog steeds veel last van hebben.En vaak zelfs als ik op byv de middag hier ben geweest en dan later op de dag weer terug kom , dan staan opeens alle berichten op het forum als ongelezen.?
Luziano;315555 zei:Hebben andere gebruikers ook last van het feit dat je als je klikt op "laatste berichten sinds" en dan door wil klikken naar "topics waar je berichten hebt geplaatst" er niets staat?
Snap geen hol van al dat "IOS" , maar deze voormiddag was er idd iets "raar" met het forum : :-& ..tot je inlogde .Juffer1;323474 zei:Meer mensen die met IOS opeens een hele andere forum indeling hebben ?