• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Forum upgrade!

Ik weet niet of het al gemeld was, maar persoonlijk vind ik het niet fijn dat de exacte datum en tijd van een post niet meer zichtbaar is maar alleen bijvoorbeeld "6d geleden" in plaats van de tijd- en datumnotatie.

Ik laat het volgende plusje dan maar weg..
Eerlijk gezegd vind ik de upgrade wel een goede vooruitgang geweest

Zou ook liever exacte datum (en tijd) zien dan x-dagen geleden, maar kan met privacy te maken hebben.

Waar ik erg aan moet wennen is wanneer ik kies voor nieuwe topics (of eigenlijk nieuwe berichten sinds mijn laatste inlog), dat de door mij gemiste topics niet staan vermeld per hoofdgroep, maar door elkaar.

Ik heb het nog steeds dat er, wanneer ik op verschillende computers/telefoon/tablet inlog, er steeds topics tevoorschijn komen die ik wel al gelezen heb (bij 'mijn topics -> ongelezen)...?

Aficior;302228 zei:
Waar ik erg aan moet wennen is wanneer ik kies voor nieuwe topics (of eigenlijk nieuwe berichten sinds mijn laatste inlog), dat de door mij gemiste topics niet staan vermeld per hoofdgroep, maar door elkaar.
Dito...

Heb de laatste paar keren steeds dat ik berichten die al een aantal dagen oud zijn nog steeds als ongelezen hier staan , terwijl ze al wel gelezen zijn?En de volgende keer weer als ongelezen staan.

Gio;302297 zei:

Soms heb ik wat minder tijd en kies dan bewust voor topics uit sneller te lezen groepen. De Show Off's bijvoorbeeld sla ik dan over, opdat ik die op een rustiger moment kan lezen en bekijken.

Zijn er behalve Gio en ondergetekende meer mensen die de sortering van ongelezen berichten nu hinderlijk ervaren ten opzichte van de vorige versie?
Ik denk dat het te maken heeft met de sortering en ik zou dat het liefst op forumafdeling gesorteerd zien en dan daaronder vervolgens de nieuwe berichten in die sub-groep.

Aficior

ivo's;302231 zei:
Ik heb het nog steeds dat er, wanneer ik op verschillende computers/telefoon/tablet inlog, er steeds topics tevoorschijn komen die ik wel al gelezen heb (bij 'mijn topics -> ongelezen)...?

Ik heb dit soms op dezelfde pc...
Forum gelezen, alles als gelezen gemarkeerd.
Half uurtje later staan topics die al gelezen zijn terug ongelezen zonder nieuwe berichten...

De lijst is gesorteerd op datum, met het meest recente bericht bovenaan. De sortering kan niet in de configuratie aangepast worden helaas.