Soepergrover;300119 zei:Tijd staat goed als je bij instellingen 'zomertijd' aangeklikt hebt.
Ooh, en dat had ik niet! :schaam
Soepergrover;300119 zei:Tijd staat goed als je bij instellingen 'zomertijd' aangeklikt hebt.
RST-Smurf;300062 zei:Krijg nu te zien dat elk bericht/onderwerp hier op het forum ongelezen is voor me?Terwijl ik gisteravond nog online was.Zelfs berichten van jaren terug....:weetniet
Aficior;300486 zei:Ik vind het wel jammer dat al mijn berichten verdwenen zijn uit mijn PM-box.
nicknameless;300498 zei:Als ik het forum open, dan kijk ik onderaan bij de Actieve topics -> Nieuwste berichten.
Als ik dan een topic aanklik, kwam ik normaal gesproken bij het laatst geschreven nieuwe bericht terecht. Nu kom ik, zeker op de grotere langer lopende topics, weer op pagina 1 terecht.
Nadat ik het topic heb gelezen, klik ik bovenaan het forum zodat ik weer op het actieve topics -> nieuwste berichten terecht kom.
Klik nogmaals op het gelezen topic, inmiddels is het blokje voor het topic grijs i.p.v. blauw, dan kom ik wel op de laatste pagina terecht.
Ook als ik bovenin op "Laatste berichten sinds" klik, zie ik nergens de nieuwste topics, alles schijnt al gelezen te zijn?
Foutje ergens?
Tim;300503 zei:Hooguit oude pms die je niet gearchiveerd had?
PM's die ik wil bewaren archiveer ik. N.a.v. dit topic toch ook maar even in mijn archief gekeken maar die is leeg...:weetnietTim;300503 zei:Hooguit oude pms die je niet gearchiveerd had?
IbizaSigno;300463 zei:Heb er nog steeds last van, is er iets aan te doen? Telkens als de geschiedenis gewist is of ik op een andere pc kijk is alles gemerkt als ongelezen.
Tim;300482 zei:Aangepast, moet de komende dagen indraaien en als het goed is moet het vanaf nu beter gaan.
Aficior;300542 zei:Tekst markeren werkt niet.
Bert;300583 zei:Opgelost! (Zie je vorige post) :ja