• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Forum upgrade!

RST-Smurf;300062 zei:
Krijg nu te zien dat elk bericht/onderwerp hier op het forum ongelezen is voor me?Terwijl ik gisteravond nog online was.Zelfs berichten van jaren terug....:weetniet

Heb er nog steeds last van, is er iets aan te doen? Telkens als de geschiedenis gewist is of ik op een andere pc kijk is alles gemerkt als ongelezen.
 
Als ik het forum open, dan kijk ik onderaan bij de Actieve topics -> Nieuwste berichten.

Als ik dan een topic aanklik, kwam ik normaal gesproken bij het laatst geschreven nieuwe bericht terecht. Nu kom ik, zeker op de grotere langer lopende topics, weer op pagina 1 terecht.
Nadat ik het topic heb gelezen, klik ik bovenaan het forum zodat ik weer op het actieve topics -> nieuwste berichten terecht kom.

Klik nogmaals op het gelezen topic, inmiddels is het blokje voor het topic grijs i.p.v. blauw, dan kom ik wel op de laatste pagina terecht.

Ook als ik bovenin op "Laatste berichten sinds" klik, zie ik nergens de nieuwste topics, alles schijnt al gelezen te zijn?

Foutje ergens?
 
Ik merk dat op mijn iPhone, berichten niet allemaal even breed zijn op het forum?
Dus dat de ene reactie smaller is, met kleiner lettertype.
En dat daarna een bredere reactie komt, met groter lettertype.

En het zoekveld bovenin staat in Chrome (laptop) niet netjes op de balk, maar iets er onder?
 
nicknameless;300498 zei:
Als ik het forum open, dan kijk ik onderaan bij de Actieve topics -> Nieuwste berichten.

Als ik dan een topic aanklik, kwam ik normaal gesproken bij het laatst geschreven nieuwe bericht terecht. Nu kom ik, zeker op de grotere langer lopende topics, weer op pagina 1 terecht.
Nadat ik het topic heb gelezen, klik ik bovenaan het forum zodat ik weer op het actieve topics -> nieuwste berichten terecht kom.

Klik nogmaals op het gelezen topic, inmiddels is het blokje voor het topic grijs i.p.v. blauw, dan kom ik wel op de laatste pagina terecht.

Ook als ik bovenin op "Laatste berichten sinds" klik, zie ik nergens de nieuwste topics, alles schijnt al gelezen te zijn?

Foutje ergens?

Denk een foutje, dat was van de week aangepast, maar nu weer gereset denk ik. We gaan er naar kijken.
 
Tim;300503 zei:
Hooguit oude pms die je niet gearchiveerd had?

Correct. Ik archiveer eigenlijk nooit. Ik begrijp nu dat ik dat beter wel had kunnen doen.
Kun je a.u.b. uitleggen wat dat archiveren doet c.q. betekent voor mijn PM-berichten? Of kan ik dat ergens lezen misschien?
Bij voorbaat alvast dank voor je antwoord. Mogelijk dat ik het dan in de toekomst wel ga doen.
 
Tekst markeren werkt niet.

Wanneer ik een stukje [h]tekst[/h] schrijf en vervolgens een deel wil markeren, zie ik wel de opmaak-code [ h ][ /h ] verschijnen in mijn edit-scherm, maar de markering wordt niet weergegeven in het bericht.
 
Tim;300503 zei:
Hooguit oude pms die je niet gearchiveerd had?
PM's die ik wil bewaren archiveer ik. N.a.v. dit topic toch ook maar even in mijn archief gekeken maar die is leeg...:weetniet
 
IbizaSigno;300463 zei:
Heb er nog steeds last van, is er iets aan te doen? Telkens als de geschiedenis gewist is of ik op een andere pc kijk is alles gemerkt als ongelezen.

Tim;300482 zei:
Aangepast, moet de komende dagen indraaien en als het goed is moet het vanaf nu beter gaan.

Is inderdaad beter alweer. Wat gelezen is, blijft gelezen. Alleen alle, maar dan ook alle andere berichten blijven gemarkeerd als ongelezen. Zelf van jaren terug. Erg vervelend, vooral omdat je dan niet meer weet welke topict je wel en niet gelezen hebt. Is hier nog iets aan te doen?
 
Ja alles markeren als gelezen en met een schone lei beginnen, in het linkje op de homepage van het forum en dan rechtsonder klikken op 'Markeer alle fora als gelezen' vanaf dat moment wordt het gladgestreken.
 
Super bedankt voor de uitleg Tim! ,^^ Kan ik weer in één oogopslag zien wat ik wel en niet gelezen heb. Danku.
 
Bert;300583 zei:
Opgelost! (Zie je vorige post) :ja

Gekke is dat ik het niet zie op mijn scherm!
In in [h]DEZE[/h] tekst heb ik de met [h]HOOFDLETTERS [/h]geschreven tekst gemarkeerd, maar het ziet er gewoon uit als alle andere tekst.
Ik zie de opmaaktekens verschijnen, maar wanneer ik het berichtje plaats, is het allemaal dezelfde ongemarkeerde tekst.