• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Forum upgrade!

@Denders: ik heb ook net die "ongelezen berichten"-functie gebruikt maar bij mij deed 'ie het precies zoals voor die tijd: alleen de berichten die ik nog niet gelezen had (in mijn geval nog niet 1 pagina) verschenen. Geen idee waarom het bij mij lijkt te werken maar bij jou niet.
 
Nu werkt ie idd weer naar behoren. Is er iets veranderd aan de achterkant (?)
 
Herstel:

Hij laat standaard alles zien...

Apart eigenlijk die funktie "laatste berichten sinds" als je er over nadenkt.
Van mij zou het op "Laatste berichten" mogen als standaard en de hele functie eronder Sinds is een beetje overbodig aangezien je ook een zoekfunctie hebt immers of het kopje berichten waarin je zelf iets hebt geplaatst...

Dit is dus een regel waarbij je een antwoord moet geven en dat blijft dan staan terwijl een forumlid standaard alleen geinteresseerd is in nieuwe berichten sinds laatste login.

Geen probleem verder, het werkt volgens mij en misschien is de software zo, dat het geen keuze is dat kan ook.
 
mosselman;299811 zei:
Vroeger kon je door op het Carclean.com logo te klikken meteen naar de shop gaan maar dat gaat nu niet meer. Was wel handig ;)

Dat mis ik ook wel, ff snel doorschakelen naar de webshop.
 
of dat het nu een dag door ons word getest en hier word geraporteerd, of tim zelf een week zit te zoeken. Ik zou het wel weten w^^w
zoveel haken en ogen zitten er niet aan (lees: na-delen)
 
Ik reageer trouwens net op mijn eigen topic dat in projecten staat en krijg de melding dat het een "gemodereerd gedeelte"is? (Net zoals de verkoop sectie dus.)
 
Show off geplaatst,echter krijg ik de melding dat het in een gecontroleerd forum is geplaatst en eerst goedgekeurd moet worden. Dit was eerst niet zo?

Verder ziet alles er goed uit. Ben hier wel content mee.
 
Luister eens, de nieuwe forumsoftware is eerst op een andere server uitgerold en vervolgens nog getest door een aantal forumleden.
Daar zijn wat kleine puntjes uitgekomen, maar geen noemenswaardige.

Een nieuwe release van software zal nieuwe features bevatten en vaak ook oude mogelijkheden missen.
Denk nou niet dat hier de eerste de beste amateurs aan de slag zijn geweest.
Als je enigszins ervaring hebt met deployen van nieuwe versies van softwarepakketten, weet je gewoonweg
dat er altijd wel een periode is waarin je kleine pijnpuntjes moet oplossen.

Ik persoonlijk vind het qua mogelijkheden (m.n. voor beheer) een enorme stap vooruit.
Die paar kleine dingen die anders zijn, raak ik wel weer aan gewend.
 
Wat Soepergrover zegt....

Ik heb nu trouwens last van een bugje dat de berichten goedgekeurd moeten worden?
 
Ik vermoed dat de SPAM-Checker een offday heeft. Die staat nu uit, kijken of het nu beter gaat.
 
Tot nu toe ben ik aardig gewend aan de nieuwe vorm. De multi-quote is een handige optie lijkt me. Was zelf te voorbarig met het stellen van vragen en kritisch zijn. :schaam
 
Op mobiel werkt de 'snel antwoorden' functie bij mij niet helemaal lekker.
Wanneer ik mn tekst getypt heb, de tekst wil plaatsen, zie ik alleen nog mn tekst, geen forum layout oid.
(google stock browser op S3)
 
Soepergrover;299874 zei:
Luister eens, de nieuwe forumsoftware is eerst op een andere server uitgerold en vervolgens nog getest door een aantal forumleden.
Daar zijn wat kleine puntjes uitgekomen, maar geen noemenswaardige.

Een nieuwe release van software zal nieuwe features bevatten en vaak ook oude mogelijkheden missen.
Denk nou niet dat hier de eerste de beste amateurs aan de slag zijn geweest.
Als je enigszins ervaring hebt met deployen van nieuwe versies van softwarepakketten, weet je gewoonweg
dat er altijd wel een periode is waarin je kleine pijnpuntjes moet oplossen.

Ik persoonlijk vind het qua mogelijkheden (m.n. voor beheer) een enorme stap vooruit.
Die paar kleine dingen die anders zijn, raak ik wel weer aan gewend.


Haha rustig maar. Volgens mij weet elk forumlid hier dat er geen amateurs achter het bedrijf carclean zitten ;)

Wat ik me afvroeg is of dit soort dingetjes voorkomen hadden kunnen worden door vooraf uitgebreid te testen. Maar dat is dus wel degelijk gebeurd maak ik op uit jou verhaal :)^ En overigens, voor de snelheid waarmee de huidige 'bugs' worden opgelost niets dan lof.
 
Persoonlijk vind ik jammer dat tapatalk nog steeds niet ondersteund word door de software, zo leest een forum zeer prettig op een mobiell apparaat.