• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Forum upgrade!

Onderaan kan je alleen kiezen voor: snel antwoorden
Terwijl je bovenaan rechts een balkje heb met : plaats antwoord ..........naast : markeert als favorieten.
 
addy;299714 zei:
Onderaan kan je alleen kiezen voor: snel antwoorden
Terwijl je bovenaan rechts een balkje heb met : plaats antwoord ..........naast : markeert als favorieten.

Onderop heb je ook een button 'Plaats Antwoord' maar het is niet gewijzigd t.o.v. de vorige versie. :grinning:
 
Mooie update! Nog even wennen aan de nieuwe look en de aanpassingen maar dat gaat goed komen:)^
 
Beste Tim, mijn excuses maar ik zit achter mijn tab en daar gaf hij de mobiele site op weer. Nu ik over schakel naar de complete website ziet het er al een stuk anders uit. Voor mij beter.
Ik heb dat wel vaker bij die mobiele sites...:)_[]
Nu maar eens verder kijken..
 
Als je enkele dingen opzoekt kan het wel zijn dat de oude topics niet meer open gaan ....

vb : google : motorruimte proper maken: "resultaat" , klikkie : niks......(pagina niet gevonden)

Wel jammer eigenlijk . Of zoek ik niet juist , want het zou makkelijk zijn om een heel topic te vinden en niet enkel de "reacties" .
 
Bert;299702 zei:
Je kunt de nu 2 icoontjes gebruiken bij een topic: "Ga naar laatste bericht" en "Ga naar laatste ongelezen bericht". Dat werkt (bij mij iig) goed.
Dat werkt hier ook meestal goed, maar soms word ik gewoon naar de top van de huidige pagina gestuurd.

Het Carclean logo linksboven wijst trouwens (tijdelijk) ook niet meer naar de webshop.
 
De link in de 'actieve topics' lijst is nu aangepast, zodat deze weer automatisch naar het laatste ongelezen bericht wijst.
 
met mijn standaard android browser zie ik geen plaatjes... Bij de desktop versie zie ik wel onderschriften ed...

zal Chrome beta weer eens installeren...

EDIT, kan chrome niet meer installeren sinds ik weer een stock ROM draai maar dolphin browser zie ik ook geen plaatjes.

Meer mensen hier last van ?
 
In de vorige versie kon je op het logo linksboven klikken en opende zich de site van CC op een nieuwe pagina. Nu klik je en blijf je op de forumpagina.
 
Ziet er goed uit deze niewe forum lay out, althans vanaf de samsung galaxy s3. Wat ik niet zo goed begrijp is waarom er voor gekozen is om te noteren hoeveel uur geleden er een post geplaatst is in plaats van de tijd?

Edit: de mobiele versie zieteber inderdaad wel wat "duf" uit maar zal wegens kleur gebrek in mb's schelen. De "echte" versie ziet er mooier uit. :)^
Waar is de multi quote voor?