• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Forum upgrade!

De gemarkeerde tekst werkt hier wel op een Mac in Firefox en Safari, maar niet in Google Chrome.
 
Staat je Brightness te hoog misschien? De achtergrond van de gemarkeerde tekst is geel gemaakt, dus het zou dan weg kunnen vallen.
 
Bij mij (Firefox 16 op Ubuntu Linux) werkt het ook niet.

Lijkt een CSS issue te zijn. Als ik kijk naar de HTML code, dan klust YAF er het volgende van:

CSS:
DEZE
 
mstr;300518 zei:
Ik merk dat op mijn iPhone, berichten niet allemaal even breed zijn op het forum?
Dus dat de ene reactie smaller is, met kleiner lettertype.
En dat daarna een bredere reactie komt, met groter lettertype.

En het zoekveld bovenin staat in Chrome (laptop) niet netjes op de balk, maar iets er onder?

+1 ! Hier ook
 
Dat had ik laatst op Firefox, maar dat is daar inmiddels verholpen.
Helaas hebben diverse browsers ieder hun eigen manier om HTML en CSS te processen.
Iedere webdeveloper kan daarover meepraten...
 
Soepergrover;300692 zei:
Bij mij (Firefox 16 op Ubuntu Linux) werkt het ook niet.

Lijkt een CSS issue te zijn. Als ik kijk naar de HTML code, dan klust YAF er het volgende van:

CSS:
DEZE

Als er een specifieke class aan gemarkeerde tekst wordt meegegeven is de oplossing simpel.

Code:
span.highlight{
background: yellow;}

Volgens mij ondervang je dan meteen alle browsers in één keer?
Het CC team zal er ongetwijfeld een oplossing voor vinden :)^
 
mstr;300518 zei:
Ik merk dat op mijn iPhone, berichten niet allemaal even breed zijn op het forum?
Dus dat de ene reactie smaller is, met kleiner lettertype.



Noem het maar een regelrechte ramp ja. Heb overdag al ontwenningsverschijnselen...

28492450-4B5E-4D34-96C5-CF31FCB94A43-1584-000001DC47BB2538.jpg



En met foto's is het nog erger...
 
Soepergrover;300692 zei:
Bij mij (Firefox 16 op Ubuntu Linux) werkt het ook niet.

Lijkt een CSS issue te zijn.
En de CSS is:
CSS:
.yafnet span.highlight {
	background-color: Yellow;
	color: Black;
}
Dat lijkt me niet al te moeilijk :weetniet
 
McShine;300699 zei:
Noem het maar een regelrechte ramp ja. Heb overdag al ontwenningsverschijnselen...

*knip*

En met foto's is het nog erger...

Aanpassinkje gedaan, ziet het er nu beter uit?
 
Bert;300706 zei:
Aanpassinkje gedaan, ziet het er nu beter uit?

Bij mij is het wat betreft de foto's (screenshot MCshine) op de Iphone al wel opgelost:cool:
De zoekbalk (Zoek trefwoord) & het icoontje zoeken staan nog wel ergens halverwege de lichtblauwe balk ?
 
Sinds de nieuwe forum update kan ik in mijn eigen profiel het aantal posts zien, bij andere forumleden kun je dat niet zien.

Voor mij part mag het weer verdwijnen voordat forumleden er een sport van gaan maken om zoveel mogelijk posts te plaatsen....

:roll
 
Aficior;300742 zei:
Ik zie de markering nu ook. Werk hier met Firefox. Vanavond even met Explorer controleren.

Be[h]da[/h]nkt.

Internet Explorer 9 doet het nu ook. Ik moest wel eerst even alle Browsing History verwijderen.
Sindsdien toont het ook bij mij [h]gemarkeerd in geel[/h]. Zowel in voorbeeld modus als in plaatsen.