• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Forum upgrade!

Bert;302409 zei:
De lijst is gesorteerd op datum, met het meest recente bericht bovenaan. De sortering kan niet in de configuratie aangepast worden helaas.
Is het ook niet mogelijk om in de query order by toe te voegen?
 
McShine;301873 zei:
Ik weet niet of het al gemeld was, maar persoonlijk vind ik het niet fijn dat de exacte datum en tijd van een post niet meer zichtbaar is maar alleen bijvoorbeeld "6d geleden" in plaats van de tijd- en datumnotatie.


Bedankt voor de aanpassing!:)^
 
Shaminoo;303676 zei:
Ik sluit me aan bij RST-smurf: de icoontjes voor de subfora (Diventa Bella, Technisch, Computers...) zijn oranje en impliceren dus nieuwe berichten.
Als ik echter in die subfora kijk dan staan er lang niet altijd nieuwe berichten in.
Sterker nog: vaak zijn oude berichten ineens weer "nieuw" geworden terwijl ik zeker weet dat ik alles gelezen (of in ieder geval aangeklikt) heb.
Bovendien heb ik gisteren nog weer de knop "Markeer alle fora als gelezen" ingedrukt (toen was alles goed) om van dit probleem af te zijn...
... maar helaas.


Blijf hier nog steeds veel last van hebben.En vaak zelfs als ik op byv de middag hier ben geweest en dan later op de dag weer terug kom , dan staan opeens alle berichten op het forum als ongelezen.?
 
Hebben andere gebruikers ook last van het feit dat je als je klikt op "laatste berichten sinds" en dan door wil klikken naar "topics waar je berichten hebt geplaatst" er niets staat?
 
RST-Smurf;315553 zei:
Blijf hier nog steeds veel last van hebben.En vaak zelfs als ik op byv de middag hier ben geweest en dan later op de dag weer terug kom , dan staan opeens alle berichten op het forum als ongelezen.?

Allemaal op dezelfde pc bekeken? Kan misschien een cookie kwestie zijn?
 
Luziano;315555 zei:
Hebben andere gebruikers ook last van het feit dat je als je klikt op "laatste berichten sinds" en dan door wil klikken naar "topics waar je berichten hebt geplaatst" er niets staat?

Dat probleempje, dat er dan niets wordt weergegeven heb ik ook. Overigens bij favourite topics, van hetzelfde laken een pak, terwijl ik soms een paar uur eerder nog een topic als favoriet heb aangeklikt. (werk wel altijd op dezelfde laptop)
 
Ja klopt.
Even wennen,maar werkt wel goed, miste de knop naar laatste bericht.
Maar gaat nu vanzelf als je op de topic klikt .
Alleen geen avatars meer, dus je kunt niet zien wie er wat schrijft.
 
en niet hoelang deze persoon al actief is op het forum en uit welk deel van het land die komt.
 
Juffer1;323474 zei:
Meer mensen die met IOS opeens een hele andere forum indeling hebben ?
Snap geen hol van al dat "IOS" , maar deze voormiddag was er idd iets "raar" met het forum : :-& ..tot je inlogde .
(heb geen Apple)
 
De laatste forum berichten op de webshop werkt ook nog niet goed volgens mij. Hij loopt altijd uren achter en dan schiet je het doel van de 'laatste berichten' volgens mij voorbij :-b
 
Dat is/was een foutje met de UTC-Conversie (Universal Time), dat zou nu beter moeten gaan. Om de server een beetje te sparen worden de forumberichten overigens eenmaal per vijf minuten ververst op de homepage.
 
Klopt het dat er sinds gisteravond plaatjes staan op het forum? Bij wassen t/m lakcoating zeg maar, i.p.v. de envelop met of zonder blauw teken staat er nuneen afbeelding. Wel jammer dat je daardoor niet meer kunt zien of er nieuwe berichten zijn.
 
Het word er door al die drukke foto-tjes niet echt overzichtelijker op. Beter is om denk ik per categorie dan een icon te bedenken (geen foto) ,^^
 
Zijn er even mee aan het experimenteren :)

Voor het overzicht zou het geen verschil moeten maken, hooguit inderdaad of er nieuwe berichten zijn of niet, maar wij waren in de veronderstelling dat niemand die icoontjes daadwerkelijk gebruikt om te zien of er iets ongelezen is?