• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Forumregels

Niet mopperen jongens.

Ik heb op een ander forum mijn kennis aangeboden om ze aan de wet te kunnen laten voldoen
Mocht niet want ik was geen betalend lid en alleen die mogen daar een mening hebben
Ging zover dat de beheerder mijn IP adres blokkeerde. Helpt weinig want ik heb er meerdere :)

Ik bedoel; geniet van wat we hier hebben en ben je bewust dat dat uniek is.
 
Ik vind dat berichten die niet relevant zijn nog steeds weggehaald moet worden. Zo blijft een topic leesbaar, relevant en onvervuild.

Als je alleen als mod waarschuwt nadat er berichten geplaatst worden die er niet horen, dan blijven de offtopic berichten staan en dat is juist niet de bedoeling.
 
Weghalen met notificatie doen we ook, maar dat gebeurt met Xenforo niet als bericht, maar als een regeltje bij het notificatievlaggetje.

Maar zullen we er niet zo'n punt van maken? Wen proberen alleen maar de kwaliteit van topics te verbeteren. We tikken ook niemand op de vingers. :)
 
  • Leuk
Reactions: RedCat
Mooi topic @m@rio.

Ben het er wel mee eens (niet dat ik iets te zeggen heb) maar vind dat het ook een beetje de sfeer zet op dit forum. 2 a 3 off-topic berichten moet SOMS wel kunnen denk ik. Als er daarna weer verder on-topic gegaan word.
Soms kan dat natuurlijk ook. Laten we wel alles in perspectief zien ajb.

Het lijkt er nu op dat we alles schonen en dat is helemaal niet zo.
 
  • Leuk
Reactions: tembaco
Soms kan dat natuurlijk ook. Laten we wel alles in perspectief zien ajb.

Het lijkt er nu op dat we alles schonen en dat is helemaal niet zo.

Mee eens. Was ook bedoelt op juist hoe het nu is. bv het MB is NL en BE en heeft aardig wat leden. Wellicht daarom dat het zo strak kwa regels is, maar de gezelligheid is niet zo als hier. Zoek meestal alleen wat info en ben er weer weg. Zo ken ik meerdere forums. Verders vind ik het een goede en strakke optie waar sowieso geen discussie over mogelijk is. Ik zeg, keep doing what we are doing
 
Laten we wel alles in perspectief zien ajb.

Het lijkt er nu op dat we alles schonen en dat is helemaal niet zo.

Man man man, die Carclean-gasten schonen alles op door alles te verwijderen wat niet van belang is. Wie zijn zij om te bepalen wat van belang is?! SjongeJongeJONGUH! Poe poe, wat een onzin!

Haha, just kidding. :p

Ik snap het wel, hoor. Soms gaat een topic over bijv. een dressing van Merk A en maakt iemand de opmerking dat een ander product van Merk A ook wel leuk is en daarop volgt een hele andere aftakking dan bedoeld. (Met daarin ook weer aftakkingen, etc)

Hah, ben zelf waarschijnlijk daar ook schuldig aan. :D Begrijp dan ook goed dat CC dan besluit om berichten te verwijderen te TE VER zijn afgetakt van het onderwerp.


Bij het genoemde ''Ebay-topic'' reageerde ik zelf ook. Mijn insteek was om te leren waarom een MF-doek zijn ding deed en hoopte dat iemand met wat leuke feitjes zou strooien. Echter bedenk ik mij nu dat er ook een link bij stond en er in feite met producten word gestrooid die niets met CC te maken hebben. ZO had ik het toen niet eens bekeken of bedacht. :p