Forumregels

Discussie in 'Forumregels' gestart door m@rio, 2 mrt 2017.

1. tembaco

tembaco Detailing guru

Leuk bevonden:
    1.860
    Mooi topic @m@rio.

Ben het er wel mee eens (niet dat ik iets te zeggen heb) maar vind dat het ook een beetje de sfeer zet op dit forum. 2 a 3 off-topic berichten moet SOMS wel kunnen denk ik. Als er daarna weer verder on-topic gegaan word.

Kees-sw, Altos en m@rio vinden dit leuk.
  2. Bikkel

Bikkel Detailing guru

Leuk bevonden:
    581
    Sommige vragen in topics vragen er gewoon om dat we off topic gaan.

Kees-sw, m@rio, Jeroen en 1 ander vinden dit leuk.
  3. rabies

rabies Detailing chief

Leuk bevonden:
    28
    Klopt het dat het topic over ebay doeken ook verdwenen is? Ik had er gister iets neergezet maar kon het niet terug vinden. Kan me vinden in @tembaco zijn reactie. Dit is zeer net forum waar de sfeer goed is, ik snap dat voor het vinden van onderwerpen het belangrijk is dat je post voldoet aan het onderwerp maar beetje speling is wel gewenst. Vergeet ook niet dat de meeste posters vaak vaste klanten zijn.

tembaco, Quantoxx en m@rio vinden dit leuk.
  4. m@rio

m@rio Detailing guru

Leuk bevonden:
    915
    Yep, die is verdwenen.

5. Frans

Frans Detailing guru

Leuk bevonden:
    294
    Misschien gewoon even informeren in een topic dat er berichten zijn verwijderd om een bepaalde reden en later datzelfde bericht ook verwijderen.
    Zo deden we dat ook op een ander forum in het verleden en dat ging verder prima, zonder dat het vragen opriep.
    Daarbuiten hadden we als regel, dat er over ingrepen van moddereters niet gediscussieerd behoorde te worden op het forum.
    Iets niet duidelijk or whatever, neem dan gewoonweg contact per pb op met de betreffende mod.

Al-bundy, RedCat en tembaco vinden dit leuk.
  6. nicknameless

nicknameless Detailing guru

Leuk bevonden:
    1.997
    Sowieso mogen off topic berichten meteen verwijderd worden zonder voorafgaande te waarschuwen.

Ik noem: detailen in strings en aanverwante zaken.....

Blade, RedCat en Quantoxx vinden dit leuk.
  7. RedCat

RedCat Detailing guru

Leuk bevonden:
    427
    Niet mopperen jongens.

Ik heb op een ander forum mijn kennis aangeboden om ze aan de wet te kunnen laten voldoen
    Mocht niet want ik was geen betalend lid en alleen die mogen daar een mening hebben
    Ging zover dat de beheerder mijn IP adres blokkeerde. Helpt weinig want ik heb er meerdere :)

Ik bedoel; geniet van wat we hier hebben en ben je bewust dat dat uniek is.

Tim, Jansen, Simmke en 2 anderen vinden dit leuk.
  8. Tim

Tim Master of Bling
    Medewerker

Leuk bevonden:
    1.013
    Ik vind dat berichten die niet relevant zijn nog steeds weggehaald moet worden. Zo blijft een topic leesbaar, relevant en onvervuild.

Als je alleen als mod waarschuwt nadat er berichten geplaatst worden die er niet horen, dan blijven de offtopic berichten staan en dat is juist niet de bedoeling.

ivo's en Istnogferarie vinden dit leuk.
  9. nicknameless

nicknameless Detailing guru

Leuk bevonden:
    1.997
    Conclusie, zonder enige verklaring of weerwoord verwijderen.

ivo's en Istnogferarie vinden dit leuk.
  10. Tim

Tim Master of Bling
    Medewerker

Leuk bevonden:
    1.013
    Weghalen met notificatie doen we ook, maar dat gebeurt met Xenforo niet als bericht, maar als een regeltje bij het notificatievlaggetje.

Maar zullen we er niet zo'n punt van maken? Wen proberen alleen maar de kwaliteit van topics te verbeteren. We tikken ook niemand op de vingers. :)

RedCat vindt dit leuk.
  11. Tim

Tim Master of Bling
    Medewerker

Leuk bevonden:
    1.013
    Soms kan dat natuurlijk ook. Laten we wel alles in perspectief zien ajb.

Het lijkt er nu op dat we alles schonen en dat is helemaal niet zo.

tembaco vindt dit leuk.
  12. Tim

Tim Master of Bling
    Medewerker

Leuk bevonden:
    1.013
    Ik ken het topic niet over de ebay doeken, maar kans is aanwezig dat het tegen de regels is.

Wij zijn een commericeel forum natuurlijk.

13. tembaco

tembaco Detailing guru

Leuk bevonden:
    1.860
    Mee eens. Was ook bedoelt op juist hoe het nu is. bv het MB is NL en BE en heeft aardig wat leden. Wellicht daarom dat het zo strak kwa regels is, maar de gezelligheid is niet zo als hier. Zoek meestal alleen wat info en ben er weer weg. Zo ken ik meerdere forums. Verders vind ik het een goede en strakke optie waar sowieso geen discussie over mogelijk is. Ik zeg, keep doing what we are doing

14. Quantoxx

Quantoxx Detailing guru

Leuk bevonden:
    2.261
    Man man man, die Carclean-gasten schonen alles op door alles te verwijderen wat niet van belang is. Wie zijn zij om te bepalen wat van belang is?! SjongeJongeJONGUH! Poe poe, wat een onzin!

Haha, just kidding. :p

Ik snap het wel, hoor. Soms gaat een topic over bijv. een dressing van Merk A en maakt iemand de opmerking dat een ander product van Merk A ook wel leuk is en daarop volgt een hele andere aftakking dan bedoeld. (Met daarin ook weer aftakkingen, etc)

Hah, ben zelf waarschijnlijk daar ook schuldig aan. :D Begrijp dan ook goed dat CC dan besluit om berichten te verwijderen te TE VER zijn afgetakt van het onderwerp.

Bij het genoemde ''Ebay-topic'' reageerde ik zelf ook. Mijn insteek was om te leren waarom een MF-doek zijn ding deed en hoopte dat iemand met wat leuke feitjes zou strooien. Echter bedenk ik mij nu dat er ook een link bij stond en er in feite met producten word gestrooid die niets met CC te maken hebben. ZO had ik het toen niet eens bekeken of bedacht. :p

15. Cordoba

Cordoba Detailing guru

Leuk bevonden:
    412
    :eek: Een heel off-topic-topic, en dat zie ik pas na 2 weken.:zzz:

Tim en m@rio vinden dit leuk.