• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Foto's van BMW poetsdag

Reinder

Detailing rookie
19 mei 2008
176
0
Haha, ik heb ze niet, maar ik heb een paar hele leuke die ik graag zou willen terugzien! Dus posten graag :D
 
Hier zijn ze dan:

Een goed begin is het halve werk dankzij Reinder en Chelly:

IMG_0129.jpg


IMG_0131.jpg


IMG_0132.jpg


Deze echte hologrammen zijn er helemaal uitgegaan:
IMG_0133.jpg


IMG_0135.jpg


De poetsdemo:
IMG_0138.jpg


IMG_0139.jpg


IMG_0140.jpg


IMG_0143.jpg


IMG_0144-1.jpg


IMG_0145-1.jpg


IMG_0146-1.jpg


IMG_0148-1.jpg


IMG_0149-1.jpg


IMG_0151-1.jpg


IMG_0152-2.jpg


De Carclean.com wasstraat:
IMG_0153-1.jpg


IMG_0154-1.jpg


IMG_0155-1.jpg


IMG_0157-1.jpg


IMG_0160-1.jpg


Dibbuz tankt even bij:
IMG_0161-1.jpg


Stimpy68 aan de gang met een ingevreten vogelklodder (bijna helemaal weg! :party: )
IMG_0162-1.jpg


Het wetsanden en polijsten van een koplamp:
voor:

IMG_0163-1.jpg


IMG_0168-1.jpg

IMG_0170-1.jpg

IMG_0174-1.jpg

Na:
IMG_0182-1.jpg


IMG_0188-1.jpg


IMG_0189-1.jpg


IMG_0178-1.jpg


IMG_0190-1.jpg


IMG_0192.jpg
 
Nee jammer heh, geen Z8. Dat ding is trouwens erg waardevast: kost tweedehands nog steeds €200.000,-

De eigenaren zijn vaak geen doe-het-zelvers aanwezig op forums, denk ik.

De foto's zijn erg leuk! Precies ook de actieve houding van mijn vrouw te zien hahahah:D
 
Ziet er inderdaad weer gezellig uit! Tof dat jullie het initiatief nemen om dit soort dagen te organiseren Tim en Bert !
 
Tim zei:
En vergeet de hulp van Dennis en Adrie niet he! :)^
Die had ik in mijn vorige dankbetuigingen al voorbij laten komen. Maar inderdaad hier nogmaals: Ook adrie en dennis bedankt! :D
Wel leuk om te zien dat er ook mensen van mijn leeftijd zo serieus met auto's bezig zijn. Tenminste ik vermoed dat dennis in mijn leeftijd zal zijn, 23?
 
Whahaha, sorry Dennis. Je ziet er in ieder geval een stuk jonger uit! En ik moet zeggen dat ik met plezier naar je heb staan te kijken hoe je zaterdag mensen aan het helpen was met hun auto's!
 
Ik zag de demonstratie van (ik dacht) Adrie op de BMW 316 motorkap....echt wtf.....is daar verder nog iets mee gedaan? (ik moest naar huis, dochtertje ziek...:( )...paar keer heen en weer met de machine over de motorkap met 2 verschillende pads en materialen (geen idee wat helaas) maar echt...WTF...wat een resultaat en verschil was dat zeg...prachtig om te zien! de eigenaar was nu gewoon verplicht om de hele auto te doen, zo'n enorm verschil!...:grinning:
 
Ziet er wederom goed uit....

Die rode Alpina Z4.......habba habba habba.....das leuk speelgoed.....

A.s. weekend weer......anyone :D
 
Ik vind de alpina persoonlijk mooier dan de Z4M. Alhoewel ik de spoilers wel mooi vind, maar niet mooi hoe ze er even overheen geplakt zijn.

Verder het blok is bruut en het interieur is echt onwijs mooi gedaan.