• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

[Fotoshoot] Audi A6 Avant - stuifmeel cleanup

SkyBuMp

Detailing guru
Tester of Bling
19 mei 2008
1.644
140
Vanmorgen naar Dibbuz gereden om onze auto's te wassen en ontdoen van het gele pak stuifmeel! Het plan was een wash en wax, maar liep al gauw uit tot meer.

Gewassen met Wolfgang Bathe en daarna een extra laagje SN2.0 aangebracht met de fingermitt:love. In de middag toen we klaar waren een rondje gemaakt om wat foto's te schieten. Het zonnetje deed veel goeds want het was echt genieten van de FlakePOP ;-)

IMG_1175.webp

IMG_1172.webp

Wat kiekjes gemaakt door Dibbuz :-)^
audi12.webp

audi02.webp

audi03.webp

audi04.webp

audi05.webp

audi06.webp

audi08.webp

audi10.webp

audi11.webp

Een aantal extra foto's nabewerkt met photoshop:
special01.webp

special02.webp

special03.webp

special04.webp

Thanks voor het lezen en sorry voor de grote hoeveelheid foto's :schaam

Dit is echt een beauty! (ben nog steeds jaloers op je kentekenhouder) Heerlijk hoe die metallic deeltjes eruit knallen! Pracht kar. Zou ook wel eens van die mooie foto's van mijn oudje willen hebben!

Die ziet er super uit, blijft een erg mooie A6. Mooi detail ook met de audi ventieldopjes ;)

@ gideon, die kentekenplaathouders stonden van de week nog op marktplaats

Smulfoto's dit!:ja

Eigenaardig genoeg is het de eerste foto (totaalplaatje met detailspullen erbij) die mij het meeste fascineerd, de glans die daar op de achterkant van de Audi vastgelegd werd is "supernatural"! 8-())

Man man.... respect hoor hoe jij met de A6 steeds aan de slag gaat (hoeveel lagen SN zitten er nu op?), wat ziet het er weer dik, glimmend, enz. enz. uit (maar dat was voor aanvang ook al...)! En die kentekenplaat houders... hebbuh... hebbuh...

Is de Leon ook op de foto gezet nog?

Het enige stuifmeelgeel wat er nog op zit is je kenteken ! hahahah Prachtige foto`s van de two Dennissen ! :cool

p.s. nu nog even de zwarte grill van Audi erop en waauw, what a car !

(grill gezien op de Audi Q5 van me`n broer, tjeez wat is dat mooi Dennis, prachtig om dat hoogglans zwarte Audi OOOO embleem te zien)

Ziet er goed uit...!!

Leuk om te zien dat Skybump onze Dibbuz laat zien hoe het allemaal werkt. Kan me voorstellen dat het een beetje verwarrend is al die verschillende flesjes. Misschien dat Dibbuz nog een paar keer kan meehelpen voordat hij zijn eigen auto kan behandelen.

:lol

Robert

Het kan zijn dat het niet goed te zien is door de stand van de foto's (en ik heb geen verstand van verschillende kentekenplaten-houders bij Audi, dus bij deze excuseer ik me maar gelijk ;) )..

Maar wat is er zo bijzonder aan deze kentekenplaathouders, behalve dat ze op een verschrikkelijk mooie auto zitten ?

emiel10 zei:
Die ziet er super uit, blijft een erg mooie A6. Mooi detail ook met de audi ventieldopjes ;)

@ gideon, die kentekenplaathouders stonden van de week nog op marktplaats
Thanks! Als je de houders ziet meteen kopen :)... zijn niet los/in de winkel te krijgen voor zover bekend.

Hebans zei:
Man man.... respect hoor hoe jij met de A6 steeds aan de slag gaat (hoeveel lagen SN zitten er nu op?), wat ziet het er weer dik, glimmend, enz. enz. uit (maar dat was voor aanvang ook al...)! En die kentekenplaat houders... hebbuh... hebbuh...

Is de Leon ook op de foto gezet nog?
De Leon heeft Dennis afgelopen week al op de foto gezet: https://forum.Carclean.com/cc_postst10297/Full-DetailSeat-Leon-1M-steenslag-opvul-en-TimeLapse.aspx
Totaal nou 3 lagen SN, das wel genoeg voorlopig...de druppels spetteren er af :love

scenic zei:
p.s. nu nog even de zwarte grill van Audi erop en waauw, what a car !
(grill gezien op de Audi Q5 van me`n broer, tjeez wat is dat mooi Dennis, prachtig om dat hoogglans zwarte Audi OOOO embleem te zien)
Dat is een beste opmerking, denk ik al een tijdje over na maar twijfel nog of ik dat mooi ga vinden. De s-line mistlamp roosters zijn niet in hoogglans zwart, nu matched dat goed met de grill qua kleur en looks. De hoogglans zwarte grill geeft wel een andere uitstraling, dus nog even over na denken :). Hier een foto van de hoogglans gril op de kleur Daytona grijs.

dachshound zei:
Maar wat is er zo bijzonder aan deze kentekenplaathouders, behalve dat ze op een verschrikkelijk mooie auto zitten ?
Bijzonder in de zin dat ze tot dus ver niet in de winkel te kopen zijn en "alleen" op auto's gemonteerd worden als je een fabrieks aflevering gekozen hebt. Ben nog geen andere Audi tegen gekomen met deze houders on the road in elk geval.

Het gaat inderdaad om de tekst, dat is namelijk het slogan van Audi 8-)

kent.houder.webp

Hebans schreef:

Hahahaha, die Hebans ! Logisch dat ie er dan dik en glimmend uit ziet na zoveel lagen SN............:-b

Die kentekenplaathouders zijn waarschijnlijk in Duitsland wel aktief, in Nederland heb ik ze gezien met "Aan U De Informatie"

Dennis, die glimmende randjes van de mistlampen kan je zelf hoogglans zwart maken..............echt die zwarte highgloss grille is zeer vet ! Zal wel even een foto sturen van de Q5 met die grille...........

De chrome mistlamp ringen blijven ook chrome, daar is geen twijfel over. Ik had het over de mistlamp roosters, de kunstof panelen zeg maar. Binnenkort eens in real life bekijken en dan beslissen.

Vergelijkbare onderwerpen