• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Exterior Detail Audi A6 Avant

oude setje, man weet je hoe cool en gaaf Vossen velgen zijn.
Pfff...dit klinkt wel heel erg meeloperig hoor, sorry.
Ik vind deze ook mooier staan dan de vorige maar om nou als argument aan te dragen dat je moet weten hoe "cool" deze velgen van dit merk zijn vind ik wat sneu.

Als @RbL de wielen niet mooi vind lijkt me dat zijn mening, ongeacht of een merk "cool" is volgens velen, dat veranderd toch niks aan zijn smaak?
Kijk maar eens rond hoeveel gave en coole merken hele lelijke dingen op de markt zetten...

Al was het merk "Hema en Zeeman wiel" vond ik ze nog steeds mooier dan de vorige set maar een merk wat zogenaamd "cool" is daarom meer prijzen???

Wel een mooi detail dat de eigenaar ook deze wielen alsnog laat perfectioneren door jullie om het complete plaatje perfect te krijgen.
 
Leuke is, velgen hebben er een wereld reis opzitten.
Velgen worden gemaakt in China, dan verscheept naar USA en door naar Nederland.

Worden Vossen velgen niet in de USA gemaakt? Zo doen ze wel op hun social media kanalen in ieder geval.