• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

frankv6 stelt zich voor

Allereerst welkom.
Ten tweede: gloeiende gloeiende wat is dat onwijs super waanzinnig mooi zeg op die 2e foto !
Weet zeker dat de anti-auto-fielen daar tocj ook wel even achter de oren van staan te krabben..........WOW !
Heb net even vlugvlug je album bekeken, ga er vanmiddag even goed voor zitten.

de golf 1 is geheel in onderdelen verkocht

ik poets al jaren maar heb 2 jaar terug alles verkocht
om dat volgens de arts het voor mij niet meer te doen was om dat ik een chronishe slijmbeurs ontsteking had
maar naar 2 jaar bleek dokteren bleek dus gewoon mijn hele schouder rechts in puin te liggen
2 ingescheurde pezen en kraakbeen in de schouder gescheurt
ben daar 2 feb aan geopereerd kon op een gegeven moment helemaal niks meer zonder zware pijn scheuten
ben nu nog steeds aan het revalideren daar van maar kan nu zonder pijn weer
alles doen heb savonds wel last maar dat is de volgende ochtend weer weg

maar nu dus weer alles aan geschaft bij tim en denk dat er weinig zijn die in zon korte tijd zoveel besteld hebben haha

na alles verkocht te hebben wegens me arm problemen flink in trainig ge gaan voor me arm en ben nu zo ver dat ik het toch weer aan durf om spul te bestellen wat ik in middels gedaan heb
deze week komt gls een wagen hier lossen hahah

intussen wel met me auto verder gegaan naar smaak aan te passen
dus kleine update
have fun
DSC_3497.webp

DSC_3494.webp

DSC_3494.webp

DSC_3484.webp

DSC_3508.webp

DSC_3505.webp

DSC_3478.webp

strakke auto hoor!
GTI wisserarmen en flatblades voorzijde..?
wil ik ook voor de luup, als je hier meer info (bestelnr's/prijzen) voor hebt, PM me!

Goed te lezen dat het met je arm/schouder wat beter gaat! En uiteraard dat je je hobby weer een beetje kunt oppakken.

Golf staat er super bij hoor!:-)^

ja heeft een jaar fysio gekost en sportschool maar gaat nu helemaal goed komen ben nu een jaar verrder na de operatie waar bij de schouder compleet gerestaureerd is en voor het eerst sinds 2 weken geen pijn meer er in tijdens werken en beunen dus dat is een goed teken voor me zelf

Fijn dat je alles weer op kan pakken :jippie

Strakke MK4 :ja

Persoonlijk vind ik alleen de sideskirts niet zo mooi aansluiten, achteraan bedoel ik dan... De lijn van de originele dorpel zie je nog lopen zeg maar.

De RS6 zijn gepoedercoat ? Blijven mooie wielen, lekker tijdloos !

Dikke MKIV alleen jammer van het kleurverschil van de bumpers, maar dat heb je altijd wel met aftermarket bumpers denk ik. Vind hem zelf schitterend zoals die was met de BBSsen eronder, maar dan is die wel een stuk saaier dan jij hem nu hebt :cool Verder nog plannen met de auto?

kleur verschil hou je altijd zeker bij deze kleur maar dat hebben ze al af fabriek en valt alleen op op fotos en als het schemerig word is een golf4 kwaal
en de dorpel lijst moet nog even weer uit gelijnd worden maar dat gebeurt eerdaags
verders geen plannen er meer mee

hoe groot zijn die wielen he?? enorm denk?
beetje jammer, dat je dan dat kleine rem klauwtje ziet, dat is helaas..

vind het kleurverschil erg meevallen! het is op de foto duidelijk te zien, maar denk dat dit in het echt wel mee valt.

mooie wagen.

echt af zo!

het lijken kleine remmen maar dat komt omdat de wielen zo groot zijn 19 inch maar de schijven voor zijn 312mm en de klauwen zijn ook behoorlijk groot hoor

Mooie auto, alleen ik zou het volkswagen embleem aan de voorkant zwart doen of zilver. Vind het blauwe niet passen.
Maar dat is mijn smaak. :-b

Mooi die zwarte velgen onder een zilverkleurige auto.

"Kleurverschil" tussen de bumpers en "het plaatwerk" zie ik bij de juiste lichtval ook vaak bij bumpers die "af-fabriek" al gespoten zijn. De glans is meestal net iets anders dan op het plaatwerk. Dit geldt trouwens ook voor mijn eigen auto.

klopt dat is bijna standaard komt gewoon door verschil in materiaal en kevin hou op met me gek te maken je weet welke jij en ik graag willen hebben maar beide het zelfde probleem hebben