• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

FRfreak stelt zich voor

FRfreak

Detailing addict
25 mei 2008
426
68
61
Hallo allemaal. Mijn naam is André en ben woonachtig in Dordrecht. Sinds juli vorig jaar in het bezit van een Seat Leon FR van 2005 in de kleur schaduwgrijs.
In mijn schooltijd een bijbaantje gehad in een garagebedrijf en daar menig inruiler weer in showroomstaat gebracht.
Daarna werd het tijd voor mijn eerste eigen auto en deze werd uiteraard regelmatig gewassen en in de Mer (wax) gezet. Jarenlang eigenlijk met niets anders gepoetst dan met Mer. Goed spul maar inmiddels weet ik beter.
Na aflevering van mijn Leon merkte ik al dat de poetsbehandeling die hij bij aflevering had gehad te wensen over liet. Inmiddels had ik op Seat Online al het nodige gelezen over Meguairs. Vooral van de topics van Dibbuz en Tim veel opgestoken. Nog bedankt!! :cool:
Vervolgens aan de slag gegaan met Meguairs (klei, cleaner, polish en NXT-wax) op de Leon en ik stond versteld van het resultaat. Na een dag poetsen hou ik hem het liefst even een paar dagen binnen om van de glans te genieten.
Op dit forum zitten de echte detailers en je bent nooit te oud om te leren van ervaringen van anderen, vandaar dat ik me hier ook maar regelmatig laat zien.
Grtz. André
 
Freaky1975 zei:
Welkom en veel plezier hier!

Foto's worden hier trouwens erg gewaardeerd, maar dat zul je wel merken... ;)

Uiteraard. Ik ga effe kijken of ik nog een JPG-tje kan vinden van de Leon.
 
Mer is inderdaad wel degelijk een merk, geliefd bij dealers om bijvoorbeeld een occasion net genoeg glans te geven bij een afleverbeurt. Veel van gebruikt toen ik nog voor een Opel dealer werkte... Rotspul trouwens... ;) Maar is lekker goedkoop, zeker als je het per pallet aanschaft, blijbaar...:D