• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

full detail Mazda mx5 (Black Cherry / Radiant Ebony mica)

nice job !

Echt mooie kleur van deze auto. Collega heeft er zo één in een rood-parelmoer, ook iets heel speciaals. Is wel héééél laag: stond vrijdag naast onze Mini, en die leek precies een bus.

Dank je.

@GMToyota : voor hetgeen jij voorstelde bestaat er wel een alternatief bij Meguiars : klikkerdeklik

Kijk en lees net nog even deze door, maar zie dat je een "onbekende" was van Meguiars hebt gebruikt. Dik in orde, maar als kanttekening wil ik toch wel vermelden dat er veel (wax)producten van Meguiars ook een glaze zit. Betekent dus dat Black Hole (wellicht) overbodig was geweest.

@Ibizasigno: je hebt gelijk; inmiddels weet ik over welke wax het ging: https://www.Carclean.com/product/Meguiar_s_Professional/DA_Microfiber_Finishing_Wax_473ml_D30116_102047

Deze bevat zelfs een polish. Op die eigenste moment wist ik dat nog niet. Hij verwerkt wel moeiteloos...maar de standtijd; daar hebben we het raden naar.

Dus Elie; als je mee aan het lezen bent...zet er nog maar een laagje collinite 845 over als je hem binnen hebt :-)

ja, misschien een goede test...ik heb in elk geval bij het artikel in de webshop al een korte recensie geschreven over het aanbrengen...blijkbaar had nog niemand hem getest.
Ik heb hem wel aangebracht met een rode pad; terwijl een microfiber finishing pad wordt aanbevolen. Aangezien ik enkel een microfiber cutting pad heb vond ik het beter om de rode foampad (kompressor) te kiezen.

Mooie detail, over het verschil in afwerking tussen Mezzo en Finale, wil je dit zien, dan zul je toch echt met IPA of Eraser aan de slag moeten, anders verhullen de olieen inderdaad het verschil tussen de twee, zo klein is het. En al helemaal onzichtbaar wanneer je een glaze of verhullende wax erna aanbrengt.

Is trouwens meer een verdienste van de Mezzo hoor!

En schitterende kleurencombinatie inderdaad!