• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

[Full Detail] Opel Insignia OPC - Wit

Smalle sponsje werkt prettiger met de vernieuwde CQuartz omdat deze meer grijpt. Groter sponsje betekent een groter oppervlak dus meer wrijving.
 
Dibbuz zei:
Smalle sponsje werkt prettiger met de vernieuwde CQuartz omdat deze meer grijpt. Groter sponsje betekent een groter oppervlak dus meer wrijving.

ik heb meerdere set c-quartz verbruikt maar ik krijg sneller kramp in mijn hand van die smalle applicator en het aanbrengen gaat inderdaad stroever met de vernieuwde c-quartz.
daardoor vond ik de 'oude' c-quartz prettiger verwerken en gemakkelijker uitpoetsen als de vernieuwde versie.
ik heb ze vandaag beide gebruikt, er was echt een overgang in gladheid te voelen, de lak voelde duidelijk stroever aan na uitpoetsen van de vernieuwde c-quartz
 
Je moet ook veel sneller werken met de nieuwe formule....

Is mij even ontgaan wat er verbeterd is......aangezien de verwerking aanzienlijk moeilijker is geworden.

D.
 
Ja klopt Tim.

Maar zoals Dennis aangaf......zo snel mogelijk werken.
Hoe langer je wacht met opwrijven/uitwrijven hoe stroever het idd wordt.


Sheeting is iid briljant......:party:
Nu nog ff reload erop.....:ja

D.
 
9cd17c67_holy20thread20resurrection.jpg