• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

[Full Exterior Detail] BMW 760 V12

Die velg(en) :)^
Ik heb wel het idee dat je alleen per velg zo al 60 tot 90 minuten bezig bent.
 
Prachtige detail dennis :)^
Wat een geweldige baan heb je zeg :heart_eyes: :)^

even een suggestie,

kun je bij de volgende detail vertellen en laten zien waar je mee werkt? (alla polished blis stijl)

dit bevestigd onze werkstijl en kunnen we alleen maar van leren :cool:

het is een kleine moeite, maar het helpt in mijn ogen wel deze detail's naar het volgende level.
 
#SLIK# ...

Wow, wat een geweldige detail weer...

Ben ook wel benieuwd hoeveel uren hier nu in zijn gaan zitten zo bij elkaar.
 
Mooi resultaat,

ik vind het ook wel leuk om een BMW hier te zien, waarbij jullie ook een wollen pad gebruiken.:ja

en idd de monello's doen het goed op deze lak
 
@hondasport: Finale op de velgen hebben we een aantal keer getest, verschil is te klein op zulke kleine oppervlaktes. De winst in glans is te klein voor de hoeveelheid tijd die erin gaat zitten. Alleen Finale is te mild dus vandaar de keuze voor Mezzo.

@Bartezz: gaan we niet doen, worden teveel foto's. Zal proberen wat meer actie foto's te maken als er tijd is.

@A6-owner: hier zit 30+ uren in.

Bedankt voor de complinten, alle kudo's voor het resultaat gaan natuurlijk ook naar Johan.
Kwaliteit van de foto's worden steeds beter, het is altijd weer een uitdaging om toch net andere foto's te maken dan de vorige detail.

Waarvan willen jullie foto's zien? Dan kan ik proberen die de volgende keer te maken.
Elke keer een onderdeel, zo worden het niet een hele berg foto's maar blijft het compact en overzichtelijk.
 
Prachtige detail. Wederom erg mooi gedaan. En wat zijn die bijzondere velgen waanzinnig mooi geworden.

Het opbrengen van de CQuarz. Met wat voor een pad is dat gedaan?