• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Ga naar 'laast gelezen bericht' in een onderwerp?!

Op ons oude forum ging je naar het laatste ongelezen bericht als je klikte op een onderwerp bij 'Act

• Ja, ik vond beide functies handig!

Stemmen: 0 0,0%
  • Ja, maar alleen de functie bij het blok 'Actieve topics'

• Ja, maar alleen de ga-naar-eerste-ongelezen-bericht-button die rechts stond.

• Ja, maar eerlijk gezegd gebruikte ik ze op het oude forum nog niet.

• Nee, ik wist dat de opties bestonden maar ik vond ze niet handig.

• Nee, ik wist niet eens dat deze opties bestonden.

• Totaal aantal stemmers
    0

Tim

Master of Bling
Medewerker
2 mrt 2008
10.807
200
Berkel en Rodenrijs
Op ons oude forum ging je naar het laatste ongelezen bericht als je klikte op een onderwerp bij 'Actieve topics' (onderaan de pagina) en tevens bestond er een extra button helemaal rechts die je naar het eerste ongelezen bericht van dat onderwerp stuurde (die stond naast de button om je naar het laatste bericht in een onderwerp te sturen).

Zie je deze functies graag terug op dit nieuwe forum?

Dat is één van de functies die ik het meeste mis. Maakte het veel gemakkelijker om een onderwerp te volgen, nu moet je iedere keer gaan zoeken achter de laatste post die je gelezen hebt.

• Leuk
Reacties: Tim
De 2e button ben ik aan het programmeren. Dat ging makkelijk dan gedacht. In mijn ontwikkelomgeving heb ik hem al draaien en ik denk dat ik hem een dezer dagen uit kan rollen. Alleen even een icoontje maken dat duidelijk genoeg is.

Ik mis ze ook heel erg. Ook vind ik het >> knopje nogsteeds zeer klein op de telefoon. Ik ben me ervan bewust dat het niet anders kan. Als de 2 funties zoals boven beschreven terug komen helpt dit al heel erg.

Je hebt het knopje op het oude forum nog nooit gezien, die was nóg kleiner :)

Inmiddels heb ik het extra knopje uitgerold :) Met het icoontje van het gesloten envelopje, ga je nu naar het eerste ongelezen bericht!

Dus! Heb ik net dat icoontje gemaakt. Blijkt dus dat de functie al bestaat!

Als je in een lijst van onderwerpen links een rond icoontje ziet met twee pijltjes naar beneden, dan brengt hij je naar het eerste ongelezen bericht. :lol

Die had ik zelfs nog niet eens eerder opgemerkt. Jullie wel?

Ik zoek me suf naar gesloten envelopjes, maar ik zie er geen. Verdwijnen die ook weer als je topics weer gelezen hebt?
(Firefox onder Linux Mint 16)