• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Gallon pump

Xizer

Detailing chief
22 mei 2008
1.596
85
Is er iemand die de gallon pump vaker gebruikt?? Ik gebruik deze nu voor de shampoo plus maar wat me opvalt is dat wanneer je gepompt hebt er nog een aantal minuten druppeltjes uit het pompje blijft komen. Erg zonde van het product dus in principe dat niet meer te gebruiken is nadat het op de grond heeft gelegen.
Weet iemand hiervoor een oplossing of is mijn pompje gewoon RIP ?
 
Lijkt me normaal ,dat het nog een beetje "na" lekt..

Zet er iets onder om het in op te vangen (klein plastiek bakje ofzo) en giet het terug in de ton..?
Of leg de Gallon onderste boven met de tuit van de pomp naarboven als je klaar bent..?

Heb zelf geen gallon pomp dus ,maar dit lijken me toch logische oplossingen..:weetniet
 
Het is zonde dat er telkens wat verloren gaat als je 'gepompt' hebt. Het is te weinig om terug te gieten in de gallon. Overigens heb ik ook alles een beetje opgepropt in een kast staat en dus geen plaats om er een bakje of iets onder te zetten. Je zou toch denken dat stunts als dit niet nodig zouden zijn bij een pompje van een euro of 9! :|~*
 
Zou toch ook denken dat zoiets niet mag lekken.
Een goeiekoop busje handzeep vanuit bijvoorbeeld de aldi drupt toch ook niet na iedere keer je wat zeep oppompt? Ok, dat is een klein pompje, maar het principe is hetzelfde...
 
Dat soort pompjes gaat ook wel eens nadruppelen als je er vrij weinig uit probeert te halen. Probeer eens één complete beweging te maken; dus helemaal indrukken en dan loslaten. Als het goed is drupt ie dan niet. Blijft hij druppen dan is er wellicht iets mis mee.
 
Ik gebruik zo'n pomp bij mij Last Touch en dat drupt ook... :bad
Zo toch niet mogen als je verwacht dat je kwaliteit koopt.:weetniet
 
Ik heb hetzelfde probleem. Echt doseren gaat ook niet als je 'm later weer wilt afsluiten. Ik los het op door steeds maar een deel van de gallon over te gieten in een lege doseerfles. Werkt veel makkelijker. Vooral bij shampoo als je precies wilt doseren.