• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

gdk1952 stelt zich voor.

gdk1952

Detailing trainee
29 aug 2009
25
47
Hallo iedereen.

Mijn naam is Guus de Kort, en mijn nickname is gdk1952.

In augustus heb ik mijn auto's gekregen, en wilde deze nu eens goed gaan onderhouden.
Via een topic op een ander forum ben ik hier terecht gekomen.
Wat staat er verschrikkelijk veel info hier. :)^

Ben wel dagelijks op het forum aan het lezen, en inmiddels ook besmet met het virus.
Ik heb inmiddels al meerdere bestellingen geplaatst, en een DAP en foamlans aangeschaft.

Mijn auto's heb ik nog niet gepoetst, maar hoop volgende week, na de Dodo Juice dag mijn collectie compleet te krijgen. :party:
Hoop dus nog op 2 mooie dagen voor het winter wordt.

Groetjes Guus

PA280002-1.jpg
 
Welkom Guus.

Even voor de Belgen.
Tenzij Guus zelf een taxibedrijf heeft, is die Chrysler waarschijnlijk niet van hem.
Dat is namelijk een taxi, te zien aan de blauwe kentekenplaten.
 
Bedankt voor de reakties. ;)

Ik ben toevallig wel jarig in augustus, maar ik had het nog niet als een verjaardagscadeau gezien. ( tot nu )

Wat betreft de blauwe kentekenplaten had ik even geen rekening gehouden met de Belgische leden. :klap
Ik heb inderdaad een taxibedrijf ( eenmanszaak met 1 auto ), en moet mijn auto's zelf kopen.
Nu is het met de bijtelling en beperkingen wat betreft prive km's goedkoper om er een prive auto bij te hebben.
De Fiat is dus de gezinsauto en met de Chrysler rij ik enkel zakelijke km's.

Voor de Dodo Juice dag heb ik onder andere de volgende spullen op mijn verlanglijstje staan.

Dodo Juice - Born to be mild shampoo ( Heb ik al en ben er tevreden over )
Dodo Juice - Lime Prite Lite cleaner glaze
Dodo Juice - Light Fantastic Fur Soft Wax
Dodo Juice - Red Mist.

Denk dat deze produkten wel goed zijn voor mijn licht gekleurde auto's.

Ik wil ook een auto van een vriend van mij gaan doen.
Deze heeft een zwarte Suzuki.
Wil graag jullie advies of ik hiervoor ook de bovenstaande produkten kan gebruiken.
Begrijp wel dat je het mooiste resultaat krijgt met de speciaal voor donkere lakken ontwikkelde produkten, maar deze jongen is nog niet helemaal besmet met het detalling virus.

Als ik hem zover krijg om de juiste produkten aan te schaffen, zit ik te denken aan het volgende.

Poorboys World SSR1 Light Abrasive Swirl Remover
Poorboys World EX Sealant with Carnauba
Poorboys World White Diamond

Zou dit een juiste keuze zijn voor een beginner?