• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Ge kent de groete uit Brabant krijge!

RAPTOR

Detailing rookie
8 feb 2025
2
15
Goedeavond beste forummers.

Waarom ik nu eindelijk een account heb aangemaakt is een apart verhaal.

Rondom het huis moest het een en ander schoongemaakt dus kon ik kijken of de "leidinggevende" te porren was voor een HD. Met Googlen welke dan aan te schaffen had ik ook veel hits naar dit forum.
Het is uiteindelijk gewoon op gevoel de Nilfisk Exellent 170 geworden, wat een beest voor de stoep maar...

Naast de 3 standen lans zit hier zit ook een foam sprayer en korte nozzle (25 bar) bij.
Ik waste de autos al met een lamswollen washandschoen en poorboys maar nu kan ik dus ook foamen. Vandaag Bilt-Hamber Touch-less gefoamd en positief verrast, het plaatwerk voelde zo glad aan al. De meegeleverde foamer werkte ook boven verwachting want het schuim zakte zeer traag (met 50ml op 450ml).
Ik ben op dit moment dus een auto wasser en geen detailer, anders zou ik jullie te kort doen.

Ik zal af en toe wel eens om advies vragen en als ik me behoorlijk ga ergeren zal vanzelf de Lancia 2.0 in het winkelwagentje terecht komen ;)

Laatst bewerkt:
Welkom hier, bij de eerste keer lezen van de titel dacht ik 'welk Brabant, Noord-Brabant (NL), Vlaams Brabant (B) of Waals Brabant (B). Na opnieuw lezen van de titel is mijn conclusie: het oostelijk deel van Noord-Brabant.:cool:

• Grappig
  • Leuk
Reacties: AndyVR en RAPTOR
De daily's zijn een Sportage '09 en een Picanto '16 dus niks voor een show off haha.
Het gaat niet zozeer om de auto, maar vooral wat je er aan detailing mee doet (en later ook leuk om zelf de vorderingen op foto terug te zien). Een mooi voorbeeld dat je geen indrukwekkende auto nodig hebt om een mooi topic mee te vullen is dit topic over een Cuore.