• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Gebruik ik de goede spullen voor het wassen?

HLE-99 zei:
Hier heb ik SSF 1:8 in de grote fles gedaan, het water is uit de hete kraan. Dan op de karcher en de draaiknop maximaal op + gezet. Krijg dan dit resultaat:

GroteFoto-EDW3YTTH.webp

GroteFoto-EVHDWQ4I.webp

GroteFoto-VG7IVJHN.webp

GroteFoto-YRXHU37L.webp

GroteFoto-NDNAHEQS.webp

GroteFoto-G77MZXYO.webp

Dit is ook het resultaat wat ik behaal.
Maar filmpjes die ik op youtube heb gezien maken een veel dikkere laag schuim.
Vandaar mijn vraag.
Maar mischien verwacht ik er wel teveel van

Dan is er dus helemaal niets aan de hand met de lans! :-)^
Als je een HD gebruikt met een hogere druk, dan krijg je ook meer en dikker schuim, stop er maar eens pure snowfoam in, dan heb je heel dik schuim!

ThaBird zei:
Hey ben je boer of teler?

Ik heb een commerciele marketing functie in het groot metaal.

Maar je ziet hier de kippenhokken van het vermeerderingsbedrijf in ruste van mijn ouders, daar waar ook de detail shed is.

Als je dit resultaat al hebt dan is het helemaal goed hoor, wil je meer dan kun je de SSF puur in je grote fles doen, dan zul je die hele dikke laag krijgen. Is dus nog spectaculairder om te zien maar voegt niets toe behalve dat je weer sneller bij Tim moet gaan bestellen (zal hij vast niet erg vinden trouwens).

Ik heb nog geen foam lans, maar heb gelezen dat het ook nog wel eens wil helpen om het mengsel in de fles te schudden alvorens het op de auto te spuiten. En dan tussentijds af en toe een schudden zou het schuim ook dikker maken....
Nogmaals, ik kan niet uit ervaring spreken, maar wellicht dat eigenaren hierover een uitspraak kunnen doen?

Oke helemaal duidelijk,

Bedankt voor alle info.
Weet nu weer hoe ik een stapje verder moet gaan.
Ga van de week weer lekker foamen wassen

Doen jullie ook na iedere wasbeurt de auto helemaal inde wax zetten?

ThaBird zei:
Gaat je prima bevallen jeffrey is even wennen dat wel.
Maar ik vind het lekkerst werken door er je hand juist niet in te doen.

Oke'
Bedankt! ik ben erg benieuwd erna..
Het liefst zou ik hem alleen bij een schonere auto gebruiken ( is denk ik beter ervoor..:schaam )