Ik zou graag jullie advies willen hebben over het gebruik van produkten die fillers bevatten.
Ik ben een handmatige poetser, die veel produkten van Meguiar's gebruikt.
Altijd naar volle tevredenheid, echter de swirls blijven mij storen.
Na een 5 stappenplan blinkt de auto prachtig en zijn de swirls enigzins gereduceerd maar ze zijn nog wel te zien.
Nu heb ik net op het forum een aantal discussie's zitten lezen over SRP...
Ik ben toch wel benieuwd geraakt naar dit produkt, ook al begrijp ik de voors en tegens van bepaalde forumleden heel goed.
Maar het is voor mij onbegonnen werk om de gehele auto met de hand swirlfree te maken.
Ik ben daar wel eens vol goede moed aan begonnen met mijn tubetje ScratchX maar moest na een paar uur toch tot de conclusie komen dat het teveel werk is.
Aan het machinaal detailen wil ik niet beginnen, om de eenvoudige reden dat ik niet weer honderden euro's wil gaan uitgeven aan machinale startprodukten, terwijl mijn kast uitpuilt van de handmatige produkten...
Dus dan maar eens een produkt met fillers zoals de SRP proberen.
Nu mijn vraag, als ik de SRP wil gaan gebruiken tijdens het uitvoeren van het 5 stappenplan van Meg tussen welke stappen moet ik dan de SRP gebruiken?
Of moet ik juist een stap laten vervallen?
Ik ben benieuwd naar jullie reactie's!
Mijn stappen zijn,
1 Wassen met Gold Class Shampoo
2 Kleien
3 Step 1
4 Step 2
5 NXT wax met Gold Class wax afgetopt
Ik ben een handmatige poetser, die veel produkten van Meguiar's gebruikt.
Altijd naar volle tevredenheid, echter de swirls blijven mij storen.
Na een 5 stappenplan blinkt de auto prachtig en zijn de swirls enigzins gereduceerd maar ze zijn nog wel te zien.
Nu heb ik net op het forum een aantal discussie's zitten lezen over SRP...
Ik ben toch wel benieuwd geraakt naar dit produkt, ook al begrijp ik de voors en tegens van bepaalde forumleden heel goed.
Maar het is voor mij onbegonnen werk om de gehele auto met de hand swirlfree te maken.
Ik ben daar wel eens vol goede moed aan begonnen met mijn tubetje ScratchX maar moest na een paar uur toch tot de conclusie komen dat het teveel werk is.
Aan het machinaal detailen wil ik niet beginnen, om de eenvoudige reden dat ik niet weer honderden euro's wil gaan uitgeven aan machinale startprodukten, terwijl mijn kast uitpuilt van de handmatige produkten...
Dus dan maar eens een produkt met fillers zoals de SRP proberen.
Nu mijn vraag, als ik de SRP wil gaan gebruiken tijdens het uitvoeren van het 5 stappenplan van Meg tussen welke stappen moet ik dan de SRP gebruiken?
Of moet ik juist een stap laten vervallen?
Ik ben benieuwd naar jullie reactie's!
Mijn stappen zijn,
1 Wassen met Gold Class Shampoo
2 Kleien
3 Step 1
4 Step 2
5 NXT wax met Gold Class wax afgetopt