Leonneke zei:Volume op maximaal !!!!!! Hoor niks van die DAP. :-b
En over een paar jaar helemaal niet meer...... :-b
Leonneke zei:Volume op maximaal !!!!!! Hoor niks van die DAP. :-b
Ralf_VW zei:@tim: Wanneer worden ze in de webshop geplaatst?
Handig om het gelijk in de bestelling bij CC mee te nemen!^
Dat het een éénmalige uitgave is, klopt dus niet. Bij een vroegere baan ook op maat gemaakte otoplastieken laten aanmeten, en daar zelfs zwaardere filters in laten zetten dan er in eerste instantie in zaten. Na een jaar of vijf verliezen otoplastieken een deel van hun flexibiliteit en dat wordt steeds erger, met als gevolg dat ze steeds minder goed werken. Daarnaast is het zo dat de vorm van je gehoorgang in de loop der jaren verandert, waardoor je dus ook af en toe nieuwe otoplastieken nodig hebt. Alternatieven zijn of universele oordopjes van een paar euro per set, of een koptelefoon maar die worden na een paar uur dragen echt irritant.Ik gebruik ook otoplastieken tijdens het polijsten, ik rijd ook motor en heb ze daar toen voor laten maken. Is even een uitgave maar dat is maar 1 keer en je krijgt er gezonde oren voor terug
Als we nu toch een oud topic ophalen, dan kunnen we er meteen wat nieuwe techniek in gooien. Ik polijst met noise cancelling oordoppen of koptelefoon. Vooral het wegfilteren van de hoge schelle geluiden die can de machines af komen kunnen ze goed. Ondertussen ook lekker een podcast of muziekje aan.