• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Gekregen: Petzoldt's Klei Blauw

Leonneke

Detailing addict
29 nov 2008
639
68
61
Waalre
Hoi forummers & detailers;

Via een kennis kreeg ik een "profi-pakket" van een Duitse firma. Deze firma heet Petzoldt's. Een bedrijf, waar meerdere bekende merken te koop zijn, zoals Meguair's.

In het pakketje zitten wat producten van verschillende merken. Een polish/sealant, lederreinigers, lederconditioners enz. Producten van Lexol ? en van Liquid Glass ?

Wat mij betreft geen spulletjes waar ik zelf iets mee ga doen. MAAR; er zit wel 100 gram klei in het pakketje. Daar ben ik altijd blij mee. Ik weet inmiddels, dat er maar een paar bedrijven zijn die klei produceren.

Vraagje aan de kenners: Wat is blauwe klei van Petzoldt's ???
Volgens mij is Petzoldt's namelijk 1 van de fabrieken die klei maken ???

Waarmee kan ik deze klei vergelijken ??? De klei is blauw en redelijk stevig en vrij hard. Laat absoluut geen kleiresten achter. Krachtiger dan ik tot nu toe gebruikt heb, maar ik ken slechts de soft Meguair's en de soft Poor Boy's ...

Welke klei is dit ? Thanks Leonneke.

Kennen doe ik hem niet leon, maar kwam wel op deze site na wat gegoogle wellicht dat je hier iets aan hebt, zo niet..............pech gehad ;) ;)

[mod]commerciele links zijn helaas niet toegestaan[/mod]

en van daaruit weer hier....

http://www.spiegelglanz.de/Datenblatt/petzoldts_reinigungsknete.pdf