• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Gele Ibiza met Poorboy's - Volgorde

Knoepert1988

Detailing trainee
27 mei 2013
22
45
36
Wezep
Hoi mensen,

Ik haal alles door elkaar, dus even een korte vraag.

Heb een gele Seat Ibiza Cupra

IMG_2481.webp

Nu heb ik 3 flessen van Poorboys:

1 Poorboys World - EXP Pure Sealant - 473ml
2 Poorboys World - Black Hole - 473ml
3 Poorboys World - Natty's Liquid Blue - 473ml

Heb ik ze zo in de goede volgorde staan? Wou het aanbrengen met een DAP 900 met rode of zwarte pad.

Eerst voeden, dus de Black Hole, dan de sealant en als extra kun je een dagje later toppen met een wax, 2-1-3 dus.
Nou weet ik niet of black-hole wel de meest geschikte is voor kanariegeel, maar als ik geen 'yello-hole zou hebben, zou ik het gewoon gebruiken.

mooi geel is niet lelijk. ;-)

Petrus;334053 zei:
Eerst voeden, dus de Black Hole, dan de sealant en als extra kun je een dagje later toppen met een wax, 2-1-3 dus.
Nou weet ik niet of black-hole wel de meest geschikte is voor kanariegeel, maar als ik geen 'yello-hole zou hebben, zou ik het gewoon gebruiken.

mooi geel is niet lelijk. ;-)

Bedankt voor je reactie. Kan ik zaterdag aan de slag!

Inderdaad zoals Petrus aangeeft.
En over de pad: kan allebei ;-) BH kan op de rode pad, dan is het contrast van product/pad groter. Maar kan ook prima op zwart als je rood al heb gebruikt ;-)