• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Gerbrand stelt zich voor

Gerbrand

Detailing rookie
20 mei 2008
128
0
Hey mede auto en detail fanaten! Ik ben dus Gerbrand op 't Ende. Ik heb een eigen import bedrijf op het gebied van auto accessoires (body styling, exlusieve velgen etc..) Daarnaast ben ik Authorized Zymöl Reseller voor Nederland.

Naast mijn werk ben ik auto liefhebber. Ik bezit een Rover 45 1.8 Sterling, Renault Espace 3.0 V6, Mini 850, Fiat Barchetta en een Simca Fiat uit 1938. De Barchetta gaat binnenkort de deur weer uit, op zoek naar iets anders, een MG F of iets anders open.

Volgende week is de Simca Fiat aan de beurt voor een detail behandeling. Foto's zal ik plaatsen. Moet een trouwerij rijden dus moet hij tip top zijn.

Greetz Gerbrand
 
Gerbrand zei:

Dit zou ik niet doen als ik jou was: onderdelen zijn erg duur. En de reviews op op Autoweek zijn niet al te denderend. Onderhoud is aardig prijzig, omdat de toegang tot het motorblok rondweg dramatisch is ;)

Maar verder: wat een leuk wagenpark heb je zeg!!!!
 
Een motor ombouwen is geen probleem. Ik ken de kwalen van de engelse motoren bij circa 125.000 gaat de koppakking eruit.

Voor de rest kan ik me aardig redden (heb geen dealer nodig)