• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Gerwin stelt zich voor

gerwinskreidler

Detailing rookie
10 feb 2010
7
0
Hallo fanatieke poetsers!

Sinds kort ben ik ook een beetje besmet geraakt met het poetsvirus.
Ik heb een rode Ford Mondeo uit 1997, hij moet nog helemaal goed gepoetst worden.
Hieronder een aantal foto's van mijn (groeiende) poetscollectie.
Op dit moment ben ik aan het sparen voor een poetsmachine, want dat geeft volgens mij een nog beter resultaat.

Vriendelijke groet,
Gerwin

25jf6km.jpg

mhvh8h.jpg

14v5taq.jpg

Welkom op dit forum, Gerwin! Je hebt al best wat spullen staan, zie ik. Maar waar was je je auto mee?

Welkom,

Dat is al een mooie collectie. En netjes van de vloer gehouden :-)^
Veel plezier, enneh Kreidler......??? gaan we die nog zien ??

Hans

Ja, sorry, maar dat bedoelde ik niet; ik moet ook duidelijker zijn. Ik bedoel: Met wat voor washmitt/spons etc. was je je auto? Ik zie geen washandschoen of droogdoek.:schaam

@ Hans, hierbij 2 foto's van mijn Kreidler(die met Meguiars is gepoetst)!

Ik ben vandaag bij carclean langsgeweest, en heb daar Supa Snow Foam gekocht, wil wel even kijken hoe dat gaat.
Maar normaal met een Washmitt(merkloos, met 'dreadlocks'), en na het afspoelen droog ik hem af met een Poorboys World Waffle Weave Drying Towel, en toevallig liggen deze beide te drogen, dus staat niet op de foto.

Als ik mijn auto heb gepoetst, zal ik wat foto's plaatsen van het resultaat.

2q3ya6v.jpg

5xuzde.jpg

Oh, dan is het goed, ik was bang dat je met een gele schuimspons zou wassen ofzo....en dat is zonde van al je goede spullen :ja
Mooie Kreidler hoor!:cool

welkom.

mooie spullen, en brommer!

ik heb ook de poorboys waffle, deze gebruik ik niet meer, sinds ik (2stuks) deze doek heb gekocht: delirium drying towel (klikkie naar de cc shop)

ook vind ik cobra's "the bone" een geweldig product!:love

Welkom Gerwin.
Grappig om die Kreidler te zien want een oom van mij heeft er 2 en als ik me niet vergis zijn deze van 1974 en moeten nog beide opgeknapt worden.

Bedankt allemaal voor de reacties.
Hierbij nog een foto'tje van mijn auto net na het wassen.

[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]

Laatst bewerkt door een moderator: