Auto’tje weer schoon, shampoo ruikt heerlijk fris, beetje citroen achtig... ik heb mijn was-emmer half vol gedaan? Toen een scheut van de Turtle wax max power shampoo (zo rond de 150ml) en toen de emmer verder gevuld. Heb dus inderdaad minder gebruikt dan op de verpakking staat. But it did the job !
Glijdt goed over de auto heen icm mijn Gorilla wash glove, was trouwens ook de 1e keer dat ik deze heb gebruikt.
Gebruikte producten :
• Vodoo Ride Wash & Wax shampoo
• Meguiars was emmer met grit guard
• Huis, tuin & keuken emmer met grit guard
• Turtle wax Max power shampoo
• Turtle wax Gorilla Wash Glove
• Monello Non-Ferro
• Tuinslang met sproeikop
• 2x Monello Drying Towels
Stappenplan:
Eerst heb ik de auto ingespoten met de Vodoo Ride Wash & Wax shampoo. De shampoo fles kan je direct op je tuinslang met koppeling aansluiten, het wieltje van het water opendraaien en daarna het wieltje van de shampoo. Ik vind het heerlijk spul, maakt mooi schuim, ruikt heerlijk en neemt het grove vuil mee naar beneden.
Heb vervolgens de auto afgespoeld met de tuinslang en toen de auto gewassen middels de 2 emmer methode met dus m’n nieuw gekochte Turtle Wax Max Power Shampoo.
Na mijn idee echt goed spul. Niets te klagen.
Heb 1 zijkant van de auto gewassen samen met de motorkap. Toen afgespoeld zodat deze schoon was.
Vervolgens alle 4 de velgen met Monello Non-Ferro ingespoten en laten inwerken terwijl ik de kofferbak, het dak en de andere kant van de auto heb gewassen.
Toen ik die ook heb afgespoten meteen de velgen afgespoten en meteen de andere kant van de auto nog eens afgespoten.
Alles afgedroogt met een Monello Drying towel, daarna de restjes water met een nieuwe schone Monello Drying Towel.
Snel alles opgeruimt want FC Emmen - Sparta Rotterdam was inmiddels al 45 minuten aan de gang. En als Emmenaar hoop je dan toch dat Emmen de Eredivisie haalt
En nu het mooiste, de foto’s !
Het afgespoelde water was roze gekleurd van de Non-Ferro