• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Geurloze leder conditioner

Timm

Detailing guru
26 mrt 2011
1.734
173
Duiven
Ik zoek een geurloze leder conditioner. Of de lucht moet direct weg zijn na het inwerken.

Heb momenteel de leder conditioner van CG en die geeft echt een penetrante leer lucht:(

Ben tevens in bezit van Colourlock Leder Protector, maar die is puur voor het behoud en doet weinig kwa looks.

Over Gliptone had ik al gelezen.

Maar als ik de ervaringen bekijk staat er:

'geur blijft lekker lang hangen'.
'ruikt lekker'

Ik zoek toch echt een zo goed als geurloos product zoals *kuch* deze: http://cokupic.pl/i/c_big2372747.jpg

Gliptone ruikt ook naar leer.
Valet Pro protectant is geurloos. Geen ervaring mee op leer, maar de beschrijving geeft aan dat het kan
Ook gebruikt op kunststof van een auto van iemand met een speurhond ... die houden niet van lekkere luchten

Hans

Wat wil je dan kwa looks? Als je glimmend leer wilt moet je gewoon ledervet kopen in een schoenenzaak. Ik ben zeer tevreden met zowel Colourlock als Gliptone. Vind de geur van Gliptone persoonlijk heerlijk. Glimmend leder is voor mij een echt no go!

Ik deel je mening dat de geur te penetrant is van Gliptone conditioner. Zelf gebruik ik nu de autoglym leather care balm, geeft mooi resultaat en geen leder-geur die dagen blijft hangen. Ik heb ook nog de conditioner van Mothers, maar die heb ik nog niet kunnen uitproberen. Als ik aan de fles ruik valt de geur mij mee.

Het hoeft niet te glimmen Paulus.

Maar het moet je leder zichtbaar verzorgen en de kleur lekker op halen.
Zonder dat ik nog dagen in de geur zit.

@ BmWim, laat het maar weten als je die van mothers gebruikt hebt.

De gliptone, vind ik qua geur met een dag of 2 a 3 eigenlijk wel verdwenen!

Tijdje terug mijn leder nog behandeld met gliptone maar ik werk wel met de ramen open,..

De zon scheen wel op de foto's

46511261.webp

Ik heb de conditioner van Mothers gebruikt op mijn sloffen en moet zeggen dat er niet echt een geur achteraf was.

ik heb de Wolfgang leather conditioner pas geleden gebruikt.
Uit de fles ruikt ie naar leder, maar na verwerking was het bij mij binnen 3 dagen nauwelijks meer te ruiken.
Gewoon, leder zoals lederen bekleding hoort te ruiken.
Niet sterk, niet te aanwezig...