• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Gezocht: Karcheropzetpistool

Stefan325

Detailing addict
2 sep 2008
270
65
Hello,

Heeft er iemand toevallig een dubbele Karcher opzetpistool?

Ik kreeg namelijk de laatste tijd steeds meer problemen om mijn foamlans te monteren. Nu heb ik laatst de foamlans bij iemand anders geprobeerd op een Karcher en daar klikt ie op net zoals een normaal Karcher aansluitding.

Het ligt dus niet aan de foamlans, maar aan mijn Karcher.

Wie weet waar ik alleen het "pistool" kan kopen?
 
Stefan,

Informeer eens bij Gerritse ijzerwaren in Amersfoort. Zij kunnen onderdelen bestellen voor je.
Neem dan wel even het type HD reiniger mee. ;)

Industrieterrein De Isselt
Neonweg 5-7
3812RG
Tel: (033) 4 65 42 19
Fax: (033) 4 65 68 46


Gr. Patrick (ook werkzaam bij Gerritse ijzerwaren, maar dan in Den Haag)
 
Stefan,

ik heb thuis nog een kapotte karcher met toebehoren staan.
Stuur me maar een pm als je interesse hebt.

Robert
 
inderdaad mooi aanbod!

Mocht je toch kijken voor een ander pistool, bedenk je dan wel dat de kosten wellicht hoog zijn. Als deze boven de 5 tientjes komt, dan kan je ook de Karcher winner 1000 overwegen; een prima HD voor 5 tientjes.
 
Elise, je hebt pb

Ik ga geen andere Karcher kopen. Ik heb deze net een half jaar en is de 5.91, dus niet de goedkoopste.
 
nee, de pistool werkt gewoon. De Karcher opzetstukken gaan er zonder problemen op.
De Heavy Foam lans gaat steeds moeilijker en de laatste tijd ben ik zo 10-15 min bezig om hem erop te krijgen.

Misschien komt het wel doordat de foamlans van metaal is de karcher opzetstukken is gewoon plastic.

Maar dat kan het weer niet zijn, omdat we het op een andere karcher hebben geprobeerd en daar ging ie zonder problemen op.

De leverancier van mijn Karcher zal gewoon zeggen dat ie goed is, omdat de karcher opzetstukjes er allemaal gewoon goed opgaan.
 
Heb je al eens geprobeerd een beetje vaseline of een vloeibaar vet erop te smeren? Dit wilt nog wel eens helpen!
 
Xizer zei:
Heb je al eens geprobeerd een beetje vaseline of een vloeibaar vet erop te smeren? Dit wilt nog wel eens helpen!

Jah al geprobeerd, maar 1x spuiten en je spuit alles er weer vanaf. Het gekke is dat ik geen problemen heb met andere opzetstukken.
 
ik heb stefan mijn oude pistoolgeschonken, volgens de PB sneeuwt het in amersfoort!