• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Gilster’s collectie

Gilster

Detailing guru
19 nov 2019
130
105
Vandaag mijn beginnende collectie netjes in stellingkasten gezet (ja de Zweedse Omars :joy:):

303548DE-08D5-46B1-917D-629D40494C78.jpeg


Per 30/04/2020:
1588281188130.png
 
Laatst bewerkt:
Koekoek, begint al wat te worden zo.

Ik ben indertijd ook begonnen met bakken, inmiddels weer vanaf gestapt. Ik was meer met dozen aan het sjouwen voor m’n gevoel. Nu alles in een kast, pakt dan wel weer makkelijker, maar qua overzicht... Vandaag nog twee uit het oog verloren pareltjes teruggevonden.
 
  • Leuk
Reactions: Gilster
@Marcel1973 haha idealiter denk ik (net als met de keuken) grote lades :p...

Heb voor nu een systeem met de bakken waarbij ik ze zo heb proberen te ordenen dat ze met bepaalde handelingen overeenkomen.

De bovenste bakken kan ik openzetten en hoeven niet perse van de plank af, kan ze echter zo (door het handvat) meenemen als mijn ‘toolbox’ voor de klus die ik wil klaren. van links naar rechts; voorraad, interieur/tussendoor, accessoires, standaard wasbeurt exterieur.

De middelste laag van links naar rechts: polijsten/poetsen/cleanen, waxen, extra/interieur, wasbeurt (doeken/mits/etc). De wasbeurt box is in volgorde van mijn handelingen ingepakt:cool:.

Onderste plank spreekt voor zich neem ik aan.

Tot nu toe bevalt dit systeem iig. Heb wel de regel als ik spullen niet gebruik = ruilen/verkopen/weggeven.
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Reactions: Marcel1973