• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Glansprotector, wie heeft er ervaring mee?

grandscenicman

Detailing guru
30 mrt 2011
3.284
115
hallo,heb een vraagske:wie heeft er ervaring met glans protector(ref. cc:100558 of 100554)
ik maar moeite doen om alles te voeden ,blinken etcetera en dan zeggen ze hier dat het een superprodukt is??
zal wel blinken maar kan dit over (of onder??)mijn waxlaagskes of is dit echt ni aan te raden??
graag een paar reacties alvorens ik weer iets aan mijn lijstje ga toevoegen
groeten grandscenicman.

ik zie het zelf eerder als Wash en wax voor de winter.

ik denk dat ik verder even niks zeg, en Redcat (hans) er even in laat komen.

Hans kom er maar in :ja

overigens heeft hans ook een mooie review geschreven over dit product. (even zoeken en je hebt hem)

Glansprotector heeft een systeem dat uit meerdere producten bestaat.
Als je het toepast zoals ze het bedoelen, begin je met een sterk geconcentreerde vloeibare polymeer
De Glansprotector Totaal is de shampoo voor na de basisbehandeling, deze geeft een laagje dat iets glanst

Ik noem de Glansprotector wel eens gekscherend "luie mannen shampoo", voor wie niet steeds zin en tijd heeft.
Het is prima te gebruiken als je aan het eind van de dag even je polijstwerk af wilt dekken
Of als je 's winters het weer tegen hebt, want warm doet de shampoo zijn werk het best.

Overigens geldt voor beide prodcuten dat het laagje dat gevormd wordt, niet blij is met fysieke aandacht (wrijven en boenen)
Dus liefst regenwater of onthard water gebruiken en gewoon op laten drogen.

Dus gewoon kopen, als je het nodig hebt grijp je niet mis :ja

Hans