• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Glass Master Pro Assorted Bonnets voor de Glass Master Pro

jeffrey rallye

Detailing rookie
29 sep 2008
1.848
0
Hallo allemaal,

Ik keek net toevalig op de site kwam ik dit tegen

https://www.Carclean.com/product/Glass_Master_Pro/Assorted_Bonnets_voor_de_Glass_Master_Pro_GMP-73003_100737

Iemand dit product al gebruikt of is deze net nieuw??:schaam


Deed het zaterdag aanbregen met een goed koop padje van carclean maar dat ging niet goed.. :auw


Gr Jeffrey
 
Dit zijn geen "gewone" pads. Ze horen bij de Glass Master Pro
Die heb ik dus, maar nog geen kans/tijd gehad om hem te proberen helaas.
 
GMP is goud waard!!:)^

Wil echt niet meer zonder, vooral op de binnenkant van het glas, heerlijk werken zonder in allerhande bochten te wringen omdat je er iet bij kunt.
 
GMP is inderdaad goud waard.
En ook de verbaasde blikken van mensen, wanneer ze vragen of je ze even kunt helpen hun ramen te reinigen....8-())

Om nog maar te zwijgen van soms bijzonder lastig te bereiken plaatsjes.

Super ding
 
De std. bonnets zijn gewoon microvezel.

Op beide voeten zit een schuimlaagje van een 3mm ofzo.
 
De zool is redelijk flexibel, en het schuim en de dikte van de microvezel zijn tesamen prima in staat om de hollingen/bollingen op te vangen.
 
Vraag me alleen af of die van de Blokker dezelfde kwaliteit heeft als die van onze vrienden bij CC
 
Dat zal vast niet van hetzelfde kwaliteit zijn maar voor 3 euro kan ik me niet echt bezeren, hij ligt trouwens bij mijn spulletjes:D
 
beest23 zei:
En al gebruikt?
Morgen zal hij gebruikt worden, wel moet ik nog wat bonnets aanschaffen, ik hoop dat er morgen iemand is met de GMP en bijgeleverde bonnets om te kijken of dit past op het knaaken ding dat ik heb aangeschaft:D