• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Glaze filler producten

Panda Power

Detailing chief
17 jan 2022
174
98
39
Emmen
Hallo poetsers,

omdat ik zelf niet in het bezit ben van een polijstmachine ben ik "genoodzaakt" om een filler te gebruiken om de swirls in de lak wat te verdoezelen.
Nu mijn Poorboys White Diamond bijna op is vroeg ik me af of jullie misschien een andere product suggestie hebben voor mij om eens te proberen.

Heb de Autofinesse Graphene Filler ook in bezit, maar ben daar niet zo ondersteboven van het resultaat vergeleken met de PB, hoewel de standtijd wel langer is.

Alvast bedankt voor suggesties. :innocent:
 
@Quantoxx , dit is tot nu toe altijd het enige product wat ik heb gebruikt in combinatie met de PB ex-p, en ben er ook tevreden mee, maar misschien is er wel iets anders om te proberen, altijd leuk om wat nieuwe middeltjes te testen.