• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Glenn stelt zich voor!

Glenn_k

Detailing trainee
3 jan 2014
10
47
36
Hallo allemaal,
Mijn naam is Glenn, inmiddels 26 jaar en woonachtig in Zaandam. Samen met mijn broer detail ik sinds enige tijd (3-4 jaar) auto's voor vrienden en familie.
Ik neus al een tijdje rond op dit forum en vond het wel eens tijd om mij voor te stellen.
In het dagelijks leven ben ik afstuderende arbeids- en organisatiepsycholoog, met sinds kort een vaste aanstelling bij ING Nederland.
Mijn passie voor auto's en het perfectioneren hiervan gaat al enkele jaren terug en gedurende die tijd heb ik ook al veel auto's gehad. Momenteel heb ik een Suzuki Swift GS voor dagelijks en leef ik mij in de mooie seizoenen uit in een omgetoverde Toyota MR2. Foto's volgen hieronder!
Ik hoop op dit forum vooral veel kennis uit te kunnen wisselen en veel nieuwe dingen te leren!

De Emmer!
290435_363275427090640_1216756892_o.jpg


De Swiffer!
IMG-20121129-WA0002.jpg

IMG-20121129-WA0003.jpg

IMG-20121129-WA0004.jpg
 
Correct, alleen in Japan is de coupé versie met het snelste turbo blok geleverd. Ligt inmiddels een ander blok in, maar de basis is ideaal.
 
Bedankt voor het warme onthaal mannen. De mr2 is inderdaad een fraaie, tijdloze sportcoupé. Daarbij is de techniek die er in zit zijn tijd vooruit en rijdt het heerlijk. Voor mij reden genoeg om er een racewagen van te maken dus XD.
 
Zo Glenn!! Dat jij met die snelheid nog in staat bent om een berichtje op dit forum te tikken. Knap hoor:)^ Welkom op het forum :)
 
Jaja, ik ben razendsnel :party:

Heb nog wat foto's van mijn Swift toegevoegd. Die ga ik in de nabije toekomst detailen..als de tijd het toelaat.
 
hallo Glenn,
vroeger had je een rode civic coupe en stond ik er met de polijstmachine aan,en daarom benje nu detail verslaafd :-b :-b :-b
 
Allen, ik ben sinds kort druk bezig met het opzetten van mijn eigen Detailing lifestyle blog, Get Detailed. Hier probeer ik zoveel mogelijk te delen over alles wat Detailing inhoudt, speciaal voor échte detailers! Ik ben ook vindbaar op Facebook en Twitter en zou het zeer waarderen als jullie mijn pagina liken en delen!
 
Laatst bewerkt door een moderator: