• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Gloria handpomp of foamlans tuinslang

Heb er vandeweek ook een besteld (en al binnen) via e-bay voor €29,95 de fm10 met 1,25liter inhoud.
Dus zou dan geen kleinere nemen voor hetzelfde geld.:)

5 maanden geleden besteld via Amazon Duitsland. 26 euries incl. verzenden. Had destijds ook wat osram autolampen en een 1,5 liter drukspuit van Gloria gekocht.

Bedankt voor de tips allemaal, op Amazon DE kom ik alleen op 35 E + verzendkosten en op Ebay op 32 E + 13 verzendkosten, maar misschien wisselen die prijzen. (of zoek ik verkeerd) Voor dat verschil in geld koop ik liever in Nederland ivm garantie, maar dat is wellicht ouderwets van me (..)

Heb de Gloria F10 nu ook enkele weken.Is goed alternatief voor de HD .
Schuim is oké alleen moet wel vaak pompen en bijvullen .

+1 heb de Gloria nu bijna 1 jaar. Pompen moet ik inderdaad ook vaak doen. Bijvullen gelukki.g niet - haal net met 1 keer vullen de hele auto rond.

De Gloria ondertussen ook alweer een tijdje in bezit en deze bevalt mij nog steeds prima.
Ik heb de 1.2 liter variant geloof ik en vul hem altijd maar tot op 1 liter, omdat ik op die manier het idee heb dat ik de beste resultaten verkrijg.
Mij lukt het niet de auto geheel te kunnen foamen met maar één keer vullen. Meestal vul ik hem nog twee keer bij.
Misschien dat dit ook is omdat ik de velgen en wielkasten meeneem en eigenlijk vind ik het ook gewoon heel erg leuk om te doen! :-d

Wat mijn opvalt is dat ik een betrekkelijk klein gedeelte kan doen,bedoel dus een spatbord dan een deur en tussendoor dus steeds pompen.
Is dit normaal?
Dacht op you-tube te zien dat je een hele zijkant ineens kon doen?
En ben nog aan het vogelen welke schuim-shampoo nu het fijnste werkt?

Dat moet ik ook - zo ongeveer per paneel bijpompen.

Heb net als Maaike ook de 1.2 liter en vul hem tot 1l. Mmij lukt het wel om ook de velgen/ wielen en wielkasten mee te nemen. Misschien ben ik dan wat te zuinig - volgende keer wat meer schuim erop leggen en kijken hoe vaak ik dan mag bijvullen.