• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Goed product bij verwijdering sticker residue

Esmid

Detailing guru
22 mei 2019
215
138
Groningen
Goedendag,

Voor een Peugeot 107 met originele bestickering(soort special edition) ben ik opzoek naar een goed middel voor het verwijderen van het lijm residue.

De stickers verwijder ik met een warmtebron maar de resten moet ik zien te verwijderen en was eigenlijk opzoek naar een middel uit de webshop.

Zou iemand mij een tip kunnen geven voor een juist product?

Alvast bedankt.
 
Ik heb indd gezocht enkel vond ik naast de caramel schijf geen gerelateerde producten van de webshop.
Nou heb ik misschien niet voldoende gezocht om eerlijk te zijn maar vragen kan altijd dacht ik haha.
 
Gewoon good old stickerverwijderaar.

foto 7.jpg
 
  • Leuk
Reactions: Rednose en Esmid
WD40 verwijderd lijmresten net zo goed als een ‘stickeroplosmiddel’ en je kan het nog voor vele andere zaken gebruiken.
 
WD40, wondermiddel

Glans in een spuitbus!!! Heerlijk. Wel jammer dat het na 1 regenpartijtje eraf is. En het een siliconenfeestje geeft waar je het gebruikt... Liever een specifiek product wat zijn werkt fantastisch doet dan alle nadelen van een wondermiddeltje. Begrijp me niet verkeerd, WD40 is een fantastisch product maar dan waar het voor bedoeld is. Loswrikken.
 
WD-40 is een merknaam van een wereldwijd verkrijgbare waterverdrijvende spray die in 1953 werd ontwikkeld door Norm Larsen, oprichter van de Rocket Chemical Company, San Diego, Californië. Oorspronkelijk werd het gebruikt om corrosie tegen te gaan; in latere instantie werd het voor vele andere toepassingen gebruikt. Bron Wikipedia

Dus geen kruipolie.