• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Goku & Dibbuz Leon Team Up Winter Prep

Mooi werk weer mannen. Voor Cees vast even wennen zo'n klein Seatje.
:D
@stimpy68 Ook maar een Leon kopen? Misschien wordt je dan weer uitgenodigd.
 
ben een beetje verbaast dat er naar de Autoglym SRP is gegrepen.
is 'on-detailers-waardig' ]d~^
zelf M66 van Meguiars was een betere keuze geweest



de lakken van seat lopen van boterzacht tot gigahard.
ben zelf ook al een aantal keer negatief verrast door de lak.

op donkere, zachte, gevoelige lakken, werkt ik vaak af met de Pro-polish van Chemicalguys icm een witte of blauwe pad, soms met beiden, altijd excentrisch.
Probeer anders de All in One van Chemical Guys eens.

Ik ben vandaag in mijn werkplaats cees, je kunt langskomen als je wil ;)
 
Harold,

Ze hebben alle mogelijke combinaties die voor handen waren geprobeerd, waaronder dus ook de AIO van Smartwax....

Niets hielp. Vandaar er werd gegrepen naar de SRP. Nood breekt wet ;)
 
De SRP was ook maar een tussen oplossing hoor ;) v/d week alles er weer afhalen en weer proberen..ik denk dat ik met een zwarte pad en m80 ga proberen daarna rode pad met prof polish..kijken of dat wil lukken.

|Harrold thnx voor het aanbod, helaas kwam het niet uit..altijd leuk ff samen detailen ;)... zal jullie op de hoogte houden van de voort gang. Is wel leuk weer eens een echte uitdaging te hebben.


;)
 
Ziet er weer nice uit mannen !

Ben je nog niet door je lak heen Dennis rofl

Ik wist niet eens dat Cees een Leon had, de laatste die ik mij kan herinneren was de Pontiac of Trans Am :-" ik heb toen nog wel mee gekregen dat hij die ging verkopen...
 
Ziet er weer goed uit heren "Ciddus" !! Wat een hoop werk weer !

Harold-A1 zei:
ben een beetje verbaast dat er naar de Autoglym SRP is gegrepen.
is 'on-detailers-waardig' ]d~^
zelf M66 van Meguiar's was een betere keuze geweest


Dat vond ik eigenlijk ook na het lezen van het relaas ! :grinning:
 
Vind ik niet, de srp kan als laatste redmiddel echt nog goed zijn werk doen.
Autoglym wordt vaak door de echt detailers negatief beoordeeld zonder dat ze het echt uitproberen.
Maar autoglym heeft gewoon een aantal goede producten(srp, hd-wax, engine cleaner,...) zeker als je gaat kijken waarvoor ze moeten dienen.
SRP is nu eenmaal gemaakt om lichte swirls en andere lak mankementen te verbergen en daar is het goed in.
Dus waarom zou je het in een zo'n geval niet gebruiken.

Als je de thread doorleest zal je ook zien dat het maar een tussen oplossing is en dat Cees binnenkort terug gaat proberen de lak toch helemaal strak te krijgen.
 
waarom niet gewoon gewaxt met Fuzion?
op een strak gepolijste auto merk je het niet maar het maskeert mijn inziens aanzienlijk de kleinste swirls.

alleen door een 2 laagjes Fuzion op mijn zwarte alfa ging staat van de lak van 'nog eens te polijsten' naar 'waar zijn die swirls nou?"
een aanzienlijke vermindering qua zichtbare swirls.
 
Lees jij het stappenplan nog eens goed ;)
Staat toch echt Fuzion tussen.

Alleen bij mijn Leon heb ik DGPS gebruikt. Ik had dan ook geen swirls. En 2 dagen later is daar alsnog Fuzion overheen gegaan :D