• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Golf 2 1.3 injectie

Jaime

Detailing trainee
15 mrt 2014
22
45
Ede
Hallo.
Hierbij wat foto's van mijn project.
Auto gekocht in verwaarloosde staat maar wel met een super net interieurtje, buiten kant was echt drama met lak van de deuren tot witte doffe kleur rood.
Zo gekocht(sorry voor de slechte foto):

10rlret.webp

toen zonder eenig voorkennis een polijst machine aan geschaft en bij een auto poets bedrijf wat poets spullen gekocht.
Hier wat foto's tijdens en na het polijsten/waxen:

2wox93o.webp

168szk2.webp

Na het polijsten heb ik hem +- om de 3 weken steeds weer gewassen en in de wax gezet.

Ook is hij inmiddels verlaagd en heeft mooie Lichtmetalen wielen gekregen.

Vandaag voor het eerst met een vaste wax gewerkt en ik moet zeggen dit geeft een heel mooi resultaat!

10wtzma.webp

11ifmvs.webp

Waar ik binnenkort eens mee bezig wil is de raamrubbers weer alg vrij krijgen (nog geen idee waarmee), motorruimte schoon krijgen en alle binnenkanten van de deuren schoon maken.

Tips, commentaar etc is allemaal welkom!

Als je deurrubbers nog goed zijn, heeeeel zuinig op zijn... Deze zijn nergens meer te krijgen. Lekker opgeknapt zo, succes met de verdere werken ;)

Pb apc 1:30 om je rubbers/plastic exterieur delen algvrij te krijgen. Hierna bv auto finesse revive gebruiken om de kleur op te leuken en het plastic te voeden. Zelfde verhouding kun je gebruiken voor je motorruimte schoon te krijgen plastic delen bv. Wil je de motorruimte echt ontvetten ken je voor een sterkere verhouding kiezen 1:15/1:10 bv.

Mijn deur rubbers zijn gelukkig nog goed.
als jullie APC zeggen is dit all purpose cleaner? de auto poetser op het werk adviseerde mij om dasty hiervoor te gebruiken maar dit durfde ik niet aan.

APC is All Purpose Cleaner inderdaad. Je zou ook Dasty kunnen nemen, enkel zou ik deze wel aanlengen dan...

Knappe wagen !! Welke maat van velgen heb jij en welke schroefset?
Ga aanstaande woensdag ook naar golf 2ke kijken :)