• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Graag nog wat informatie m.b.t. het aanbrengen van Cancoat

Juultje16

Detailing chief
13 dec 2018
77
90
Beste detailers,

Weer graag eens wat informatie van jullie :

vraag 1 : Ik breng Cancoat aan en wanneer ik geen regen verwacht hoef ik geen Cure aan te brengen, zou het gaan regenen dan is dit wel een noodzaak. Moet ik nu de Cure
meteen na het aanbrengen van de Cancoat opzetten of de Cancoat eerst 4 uur laten uitwerken of zelfs beter nog langer.

vraag 2 : als ik Cancoat aanbreng zonder gebruik te maken van Cure kan ik dan wel b.v. een wax zoals Collinite 915 aanbrengen of heeft dit totaal geen zin !!

vraag 3 : ik was met of BTBM of Meguiars Ultimate Wash and Wax. Als ik na een wasbeurt met BTBM graag de auto een boost wil geven wat kan ik dan het beste

gebruiken : Poorboys World QD+, Spray and Gloss of Red Mist Dodo Juice, of een andere suggestie. Bedankt voor jullie advies in deze. Groeten Juultje 16
 
De vragen met betrekking tot de Cancoat zijn volledig beantwoord en dus niet meer relevant. Bedankt.