• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Grande Punto Kofferklep.

tonyvandenbroek

Detailing addict
15 mrt 2010
100
62
52
Someren eind
Gisteren met het mooie weer heb ik mijn achterklep eens goed onderhanden genomen. Daar zaten toch wel wat krassen op en deze begonnen me steeds meer te storen.
Dus de detail spullen uit berging en aan de slag.

Eerst begonnen met de Monello serie cutting factor 5/5 op de Oranje Pad van LC, maar dit gaf me niet het resultaat wat ik wilde.
Dus de Scratch X voor de dag getoverd en deze eens op de Heavy Polishing pad met de Dap500.
Daar werd het al een stuk beter van, daarna heb ik de hele reeks van Monello nog eens gebruikt met diverse Pad's en moet zeggen dat het er al een stuk beter uitziet. De krasssen zijn nog zichtbaar, maar al een heel stuk minder. Zodra ik eens een hele dag vrij heb en lekker weer is ga ik de hele GP eens doen, incl. de kofferbak nog een keer.

Het resultaat is nu als volgt:

IMG_7028.jpg

IMG_7029.jpg

IMG_7030.jpg

IMG_7031.jpg

IMG_7032.jpg


Lekker alles nog eens in de WAX gezet met de Dodo juice Blauw, (heerlijk geurtje trouwens) en weer een tevreden persoon die glunderd als deze weer achter zijn GP staat. Natuurlijk kan het nog beter, maar ik heb nog een bestelling staan voor diverse spullen. Misschien dat het dan beter wordt. Momenteel tevreden...
 
He Tony:)^

Wat blinkt dat lekker zeg, mooi hoor zo,n donkere kleur.:cool:

Afgelopen zaterdag ook bezig geweest met de achterkant. Er slaat door de wervelingen toch een hoop straatvuil tegen de achterkant aan. Met de klei bezig geweest en daarna cleanen en white diamond afgesloten met de past wax met kokos geur:heart_eyes:
Ze heeft weer een super gladde kont.:grinning:
 
Hey tony,

Toch nog aan de poets geweest van het weekend:-b
Wanneer gaat de typeaanduiding eraf?
Ziet er weer strak uit.
 
Marc zei:
Hey tony,

Toch nog aan de poets geweest van het weekend:-b
Wanneer gaat de typeaanduiding eraf?
Ziet er weer strak uit.


Klein beetje aan het poetsen geweest. Snelle was zullen we maar zeggen. Alleen de kofferklep eens goed onderhanden genomen. De rest volgt later, zal dan ook vóór foto's maken e.d.
Het logo laat ik lekker zitten, ben trots op mijn "Punto" logo, en iedereen mag het zien.