• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Groepbuy lakdiktemeter UPDATE

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het is wel handig om te zien of het een originele lak betreft of het een schade paneel is ;)
 
Vreemd dat bepaalde links wel mogen blijven staan hier:no
Inkoopactie verder naar toebehoren verlopen?

Bart
 
Prima initiatief weer Maarten en handig is zo'n meter echt wel!

Had afgelopen week een discussie met de spuiter... verf liet los op plaatsen waar ze gespoten hadden maar volgens de spuiter hadden ze dat stuk nooit gespoten..

Dus ik zeg.. deze wagen is voor alle spuitwerkzaamheden bij jullie geweest, kun je checken bij de verzekering. Pak ik even de meter er bij.. en laat de beste man zien wat de normale diktes zijn.. en wat de overgespoten delen voor diktes hebben.

Met staart tussen de benen liep ie weg.. en een week later was alles netjes opgelost rofl

Nou maar hopen dat de lak niet weer loslaat...
 
Heb 4 ptg's meegenomen uit Amerika. Mij bevalt hij prima. Heb hem al enkele malen gebruikt. Zat op een bmw te werken met 90 micron lak op sommige plekken. Toch handig om te weten waar je rustig aan moet doen. Ik kan rond half november weer een lading meenemen uit Houston.
 
Het is zeker heel handig Maarten en ben er ook zeer content mee. Dus nogmaals bedankt voor het meenemen. De golf waar ik mee ben begonnen heeft zelfs plekken waar maar 72 micron op zit, dus daar geheel voorzichtig mee zijn inderdaad. Anders had ik dit nooit geweten en mischien anders te werk gegaan.
 
Ik ga weer aan aantal lakdiktemeters bestellen. Bij interesse graag een pm. Het gaat weer om de Highline lakdiktemeter. De kosten zijn 200 euro p.s. incl verzendkosten.
 
@dutchcardetailing
Zie dat je in Oegstgeest gevestigd bent. Heb daar van 1963 (geboorte) tot ergens eind 1998 ook gewoond.
Verder denk ik te lezen dat je regelmatig in de Verenigde Staten komt. Je bent naast detailing toevallig niet ook actief in de vliegelarij? (Net als mijn vriendin)

Groetjes,
Aficior
 
Ik lees net dit topic........... tijdje niet geweest :schaam Ik ben best wel geinteresseerd.
Ook de naam PTG's = Paint Thick G.....? Waar staat PTG voor?

Toch nog een paar vragen:
Wat kost in het algemeen zo'n lakdiktemeter?
Wat is het merk, want ik zou dat ding eens willen bekijken online.
Scheelt het zoveel? Want €200,= is best een aardig bedrag.
 
Pm gestuurd naar CXpeu. Er zijn op dit moment 4 ptg's besteld bij mij. Ik ga 10 november de ptg's bestellen in Amerika.
 
Stom van me :schaam , maar het was tijdens mijn nachtdienst.........
Had ik :rules de 1e post gezien, dan had ik het niet hoeven vragen.

aron147 zei:
* Maar het geeft idd een hele goede indicatie, alleen vind ik het niet precies genoeg.

* en ik ga een dergelijk apparaat toch zo goed als niet gebruiken (doe hoofdzakelijk alleen eigen auto's) en af en toe iemand die ik "uit de brand wil helpen"
Wat dacht je als je weer eens een andere auto koopt, of met iemand mee gaat die een 2e hands wil kopen......... Dan zal die verkoper zuur kijken als je hem door hebt ]d~^

En :ja , mijn CX heeft in zijn historie ooit schade gehad, dus ik ga hem bestellen. Komt denk ik vaker van pas bij oudere auto's ;)
 
Volgend weekend ga ik weer naar Amerika en neem ik weer wat lakdiktemeters mee. Dus zoek je er nog 1 laat het mij even weten. Tot nu toe alleen nog paar positieve reacties gehad over de lakdiktemeter! En ik gebruik hem zelf ook vrij veel. Ideaal apparaat.
Versie 1 kost 190 euro en Versie 2 kost 200 euro.
Versie1:
hl-i-angled-1.jpg

Versie2:
hl-ii-angled.jpg

Paint Thickness Gauge
-Steel & Aluminum readings
-Large LCD read-out with Flip Display technology
-Pre-calibrated
-Auto-switch technology w/ surface indication
-0-40 Mils (Thickest reading capability available)
-Micron reading capable
-1 AAA Battery
-On/Off button for safe pocket carry
-Large foot for stable readings
 
Voor mij mag je er al 1 opzij houden.
versie 2
Is er eigenlijk veel verschil tussen de 1 en 2?
 
Versie 2 heeft een groter beeldscherm en gebruikt maar 1 aaa batterij. Daarnaast kan je het scherm makkelijk 180 graden draaien waardoor je het scherm ook op zijn kop kan lezen. Verder zijn de specificaties gelijk. The fox, je hebt zo PM.
 
Tot nu toe 2 bestellingen. Bij 5 bestellingen zal iedereen een presentje krijgen ter waarde van 10% van het totaalbedrag.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.