• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Groupbuy 2011 flessen en sprayers

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mijn eerste bestelling hier. :party
Nu nog wat bestellen om erin te doen :cool

Even nog duidelijk maken dat Belgen via mij kunnen bestellen tot woensdagmiddag 16 maart. Ik zal de bestelling dan naar Petrol (of Danielle) in Nederland laten verzenden en vervolgens de verzending/verdeling in België verzorgen. Dit komt stuk voordeliger uit voor verzending.

Bij deze wil ik diegene die zich ervoor ingezet hebben om bestellingen verder te versturen bedanken.

Ik sluit de inschrijvingen en ieder ontvangt de gegevens voor de betalingen.

Ik heb paypal ik stuur je zo een betalings verzoek kan ik die gewoon naar je mail sturen? er komt bij paypal toch een fee bij van een euro ofzo

Jij bedankt voor het aanbod, Michael. :cool
Ik zie de betalingegevens wel tegemoet komen.

Edit: centen zijn al onderweg. :ja

BMWim zei:
Als je wilt kan ik misschien via paypal betalen als je dit hebt?
michael83 zei:
Ik heb paypal ik stuur je zo een betalings verzoek kan ik die gewoon naar je mail sturen? er komt bij paypal toch een fee bij van een euro ofzo

Misschien ben ik net te laat Wim, maar je kunt ook via paypal een gift sturen, is goedkoper dan een gewone betaling.
Kost in totaal 1%.

Betaling de deur uit gedaan, had gisteren je mail al gezien maar omdat onze kleine smurf gisteren jarig was kwam het er niet van ff internetbankieren op te starten. Vandaar nu ff in orde gemaakt :)

Jacco89 zei:
Ik heb het geld zojuist ook overgemaakt, krijgen we bericht als het ontvangen is?

Ik neem aan dat we dat straks in het online overzicht kunnen zien.

Status
Niet open voor verdere reacties.