• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

[Groupbuy]Flessen (500 en 1000 ml.) + sprayers

Status
Niet open voor verdere reacties.
michael83 zei:
Hallo

[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]


De fles is 500 ml en de verstuivers zijn Maxi-T Industrie en die is in verschillende kleuren.

Wat is de maat van de flessenhals? Op bovenstaande foto lijkt me die geen 28/410 (kan me ook vergissen), waar de schroefdraad zit, is dat niet een beetje kort?

Edit: Was een beetje traag met mijn berichtje schrijven, zie bericht boven me.
 
Heb tim gevraagd of het oke is dat er weer een groupbuy komt wil natuurlijk de jongens niet voor het hoofd stoten.
 
@michael83
Kun je ook de prijzen van 250 ml op vragen???? .Mischien is daar ook wel belangstelling voor
 
transparante flessen is nog steeds lastig aan te komen merk ik?
of ben ik de enige die transparante flessen mooier vind? :schaam
 
Ik zou ook wel meer willen weten van dit prima initiatief.
 
Ik doe hier ook wel aan mee....

250/500 ml flessen incl. sprayers en eventueel lijm- en/of andere doppen.

Greetz Rob aka Vadebo
 
Ik ben benieuwd. Ik heb wel interesse in 500ml als 1000ml flessen en een zwikje sprayers. We gaan het horen.
 
Vandaag nog contact gehad met de leverancier ben er druk mee bezig komt goed. Zodra ik het helemaal berekend heb open ik een nieuwe topic met alle details en bestel informatie.

Duurt iets langer als verwacht hoopte vandaag alles rond te krijgen dat gaat helaas niet lukken. De 1 is goedkoper met sprayers en flessen en de ander heeft meer in het assortiment dus ik bekijk even hoe ik alles zo goed mogelijk en voor een zo laag mogelijke prijs kan inkopen.
 
Ben ook wel geïnteresseerd in aantal 500ml flessen en misschien enkele sprayers. Hoe is de chemische resistentie van de sprayers? Kunnen ze tegen APC of velgenreiniger bijvb?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.