• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

[Groupbuy]Flessen (500 en 1000 ml.) + sprayers

Status
Niet open voor verdere reacties.
De voorraad flessen is zo goed als op is mijn "intel"! :p

Maar een doorstart van een GB is altijd een optie bij genoeg interesse lijkt me :p :party:
 
Dennis121 zei:
De voorraad flessen is zo goed als op is mijn "intel"! :p

Maar een doorstart van een GB is altijd een optie bij genoeg interesse lijkt me :p :party:
Ik denk dat je over een tijd het weer moet proberen ;) zeker als straks het detail seizoen weer begint....
 
@ Toezman : hoeveel heb je er nodig ?
Staan er hier nog zeker een stuk of 10 en we bestellen regelmatig bij.
 
Ik heb er nog flessen met sprayers staan, wie er wil stuur maar een PM
 
Grappig d8 al flink naast de port gepiest te hebben, immers ik kwam pas met cc en het forum in aanraking na de Gb van de flessen maar zie dat er nog steeds wat te ritselen is ? Althans dat begrijp ik? Zou mooi zijn om een stuk of 10 flessen + sprayers nog te weten bemachtigen.
 
Moet mijn flessen ook nog steeds ophalen.. :schaam Zal er eens haast mee gaan maken...
 
Misschien wordt t weer tijd voor nieuwe groupbuy of ninteresse te peilen in een nieuwe groupbuy? Ik heb in ieder geval interesse in 500 ml flessen en sprayers!
 
+1

Is het geen idee om dit in het assortiment van CC op te nemen. Er is gewoon een NL leverancier, dus kosten zullen laag zijn. En iedereen is tevreden over de flessen en sprayers denk ik. Ik zou het een beste aanvulling vinden.
 
Ik zie een nieuwe groupbuy ook wel zitten eigenlijk. Vorige keer ook meegedaan.. maar achteraf gezien toch iets te "zuinig" besteld..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.