• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

[Groupbuy] flessen IPA - isopropanol - isopropylalcohol

Vandaag nog de laatste pakjes opgestuurd, voor zover mijn excel bestandtje klopt is alles onderweg wat verzonden moest (buiten 2 man). Is allemaal vlot gegaan vind ik en ben benieuwd wanneer de eerste aankomen.
 
Dessel echt top dat het allemaal zo rap is gegaan!!:party: Ik kan niet
wachten totdat het aankomt:D Nogmaals Top!!:cool:
 
Hallo,
ff vermelden dat de ipa ook bij mij is aangekomen(geleverd door de privé-chauffeur van dessel :D )
nogmaals bedankt man!

er staan ook nog 3 keer 5 liters te wachten om verscheept te worden naar oa soepergrover,rodders en black-passat ? dacht ik.

Danny
 
Jan ik zou graag willen weten of je mijn bestelling ook al hebt verzonden? Zo niet, wanneer dat wel gaat gebeuren. Al vast bedankt voor de service en het opzetten van de groupbuy!
 
@RogierV12 Hier is hij een half uurtje ook binnen gekomen! Goed verpakt en nog helemaal in orde!:party: Deze was vrijdag ook verzonden :)
 
@xl-polish: die van jou is gisteren ook verstuurd.

@Skippie: aha goed om te horen, de rest zal vandaag wel volgen dan.
 
Via grandscenicman heb ik de IPA nu ook in huis (bedankt hiervoor; natuurlijk ook Dessel voor de groupbuy)
Ik zorg dat BlackPassat en Rodders hun IPA ook in huis krijgen.
 
Jaja daar is'tie dan! :party:
fbdf2f1a.jpg
 
Hallo,

Ik kan alleen bevestigen dat de ipa idd geleverd/afgehaald is bij mij op het werk(door soepergrover en zijn beste klant,zijn vader dus:-b ),mijn baas vond het zelfs geen probleem ,moest er iemand op de parking staan wachten.(heb toevallig een Nederlandse baas:cool: )

Als er in de toekomst nog gb's geplant(oei is dat nu met d of t?? ) zijn en afhalingen , kan dat bvb in Malle ,is dit dus geen probleem en dat scheelt toch wat kilometers voor onze noorderburen/mededetailers!

Groeten Danny
 
Soepergrover zei:
Via grandscenicman heb ik de IPA nu ook in huis (bedankt hiervoor; natuurlijk ook Dessel voor de groupbuy)
Ik zorg dat BlackPassat en Rodders hun IPA ook in huis krijgen.

Klasse mannen, perfect geregeld!
Joost ik zie je wel verschijnen. (als je het een beetje handig doet met de planning zul je net zien dat de bbq aanstaat:-" )
 
En nog een paar aangekomen, de post is wel weer traag maar het komt dan toch nog goed.

Heb trouwens gehoord van diegene waar ik men IPA heb bij besteld dat hij mij ging contacteren bij zijn volgende bestellingen, om telkens een paar jerrycans extra te bestellen bv. Dat komt dus nog wel in orde voor diegenen die te laat waren :party:
 
Dessel zei:
En nog een paar aangekomen, de post is wel weer traag maar het komt dan toch nog goed.

Heb trouwens gehoord van diegene waar ik men IPA heb bij besteld dat hij mij ging contacteren bij zijn volgende bestellingen, om telkens een paar jerrycans extra te bestellen bv. Dat komt dus nog wel in orde voor diegenen die te laat waren :party:

Hoi Dessel, die van mij is ook de deur uit toch?
 
eveeneens vndaag de ipa in ontvangst mogen nemen! Helemaal fijn, en nogmaals dank voor de Gb

Mocht er nog een komen, maybe dat collega detailer dani dan een 5 liter can kan scoren, nu kan hij een litertje ophalen bij mij :)