• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

[Groupbuy] flessen IPA - isopropanol - isopropylalcohol

@ Dessel : weet niet omhoeveel liter IPA het gaat maar 24 juni zit ik in Baarle Nassau, ik zou het dan wel willen meenemen om het dan 16 juli te verdelen.
Enige voorbehoud is dan wel dat de financiele afhandeling buiten mij omgaat en het niet om honderden liters IPA gaat die ik in de kofferbak moet meenemen.
 
Arjen, als je die van mij , Iroa-1 en Menno Gti zou willen meenemen graag, neem ik ze daar weer over van je (is in totaal 12 liter)
 
@ Reny, op zich geen probleem. Baarle is echter wel anderhalf uur rijden vanaf Leuven en ik heb voor de 24ste een Mercedes op me staan wachten voor een Full Detail.
Zit dus nog even te kijken hoe en wat, wellicht dat Dessel ook een stukje die kant op wil rijden
 
Ik laat die van mij gewoon aan huis leveren :party:

Sommige hebben toch wel echt geluk!!(soms toch :-b )

Nu nog snel met z'n allen die padwasher van mij nabouwen :-" en je bent voor 5 liter en een padwasher nog geen 50 euro kwijt !!

Groeten Danny
 
Ik kom het graag afhalen bij jou thuis (Leuven lees ik ?), ben zelf van Tremelo, dus niet ver :)

Ik betaal je dan cash, ok ?
 
bzguy zei:
Ik kom het graag afhalen bij jou thuis (Leuven lees ik ?), ben zelf van Tremelo, dus niet ver :)

Ik betaal je dan cash, ok ?

Hopelijk op dezelfde dag als mij, dat ik de Noble is kan zien als jij daarbij komt ;)
 
Betaling is onderweg!
Nogmaals bedankt voor het organiseren van deze GB, ik was al een tijdje op zoek naar een makkelijke manier om aan IPA te komen
 
Betaald voor BlackPassat en mij.
Er zijn twee forumleden die de spullen voor mij mee willen nemen uit Leuven.
Ik zal nog kijken welke weg het handigst is. Dan geef ik wel door aan wie je het mee kunt geven.
 
Is er al bekend of de IP vanuit het Belgische richting de detaildag kan worden meegenomen??
Dan weet ik hoeveel ik moet overmaken namelijk ;)
 
@ Reny: Juffer1 wou dit nog wel doen omdat hij de 24ste in Baarle Nassau zit, helaas zit ik in het midden van de examens en gaat hij heel de dag druk aan het detailen zijn dus wij geraken niet tot elkaar. Arjan wil dit wel nog steeds doen, maar dan moet er iemand de IPA tot bij hem brengen...

@ de rest: is er iemand die zijn IPA komt afhalen hier in Leuven en die ook naar de Summer Detail Day gaat op 16 juli? Als je dan ook de 12 liter IPA van Reny, MennoGTI & IROA-1 zou kunnen meenemen zou het perfect zijn (alles zal betaald zijn dus je moet niks voorschieten/ontvangen)
 
En dan het echt grote nieuws:
De IPA is geleverd en staat al hier bij mij in Leuven !!!
:party: :party: :party:

Omdat het examens zijn ben ik deze week en volgende week dus redelijk veel thuis, wie wil komen afhalen laat maar weten via pm ;)

[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]
[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]